Odkryj nowy wymiar
gościnności SPA&Wellness
Postaw na technologię, dzięki której cały proces obsługi Gości i zarządzanie hotelem masz w jednym systemie.
Oferowanie niezapomnianych doświadczeń pomaga przyciągnąć i zatrzymać Gości poszukujących relaksu na najwyższym poziomie.
Fakty nie pozostawiają wątpliwości, znaczenie nowoczesnych technologii sukcesywnie rośnie i przekłada się na realne wyniki, także w branży hotelarskiej:
- Hotele wykorzystujące zaawansowane systemy zarządzania nieruchomościami (PMS) mogą osiągnąć nawet 20% wzrost efektywności operacyjnej poprzez automatyzację procesów i lepszą koordynację między działami (źródło: Software Advice)
- Niemal 70% gości hotelowych woli używać swojego smartfona do zameldowania i wymeldowania się z hotelu, a także do zarządzania swoim pobytem (źródło: Hospitality Net)
- 57% gości hotelowych oczekuje, że ich pobyt będzie spersonalizowany na podstawie wcześniejszych interakcji i preferencji (źródło: Amadeus)
Adaptacja do zmieniających się oczekiwań gości w sektorze SPA&Wellness umożliwia hotelom nie tylko przetrwanie w dynamicznie zmieniającym się środowisku, ale również wyróżnienie się na tle konkurencji.
Odkryj nowy wymiar
zarządzania SPA&Wellness
obsługa SPA
Nasz system PMS umożliwia pełną integrację obsługi SPA z innymi departamentami obiektu, zapewniając jednolity system płatności i sprawną koordynację między działami. Dzięki temu, zarządzanie staje się bardziej efektywne, a pracownicy mogą lepiej reagować na potrzeby gości.
planowanie zabiegów
PremiumHotel oferuje zaawansowane narzędzia do planowania zabiegów i terapii, zarządzania dostępnością personelu oraz sprzętu. To umożliwia precyzyjne dostosowanie oferty SPA do potrzeb gości i optymalizację harmonogramu pracy.
sprzedaż zabiegów
System zapewnia synchronizację sprzedaży zabiegów z zarządzaniem obiektem, umożliwiając weryfikację dostępności na etapie rezerwacji. To zwiększa wygodę klientów i efektywność procesów rezerwacyjnych.
rozwiązania medical
System obsługuje elektroniczną dokumentację medyczną zintegrowaną z IKP, co ułatwia zarządzanie informacjami o zabiegach i poprawia standardy opieki.
analizy i raportowania
Zintegrowane narzędzia analityczne, w tym systemy zarządzania przychodami i gospodarka magazynowa, pomagają w optymalizacji kosztów, poprawie wydajności i maksymalizacji przychodów.
karnetów i voucherów
System umożliwia zarządzanie systemem lojalnościowym oraz obsługę różnego rodzaju karnetów i voucherów, co przyczynia się do zwiększenia lojalności klientów.
Odkryj nowy wymiar
obsługi Gości SPA&Wellness
i płatności online
Wykorzystując aplikację hotelową umożliwiamy gościom wygodną rezerwację pobytów i zabiegów online, a także rozliczanie płatności w prosty i bezpieczny sposób.
i komunikacja
Czat w aplikacji umożliwia szybki kontakt z recepcją, zamawianie usług room service czy dostęp do informatora hotelowego. Bezproblemowa komunikacja zwiększa zadowolenie gości, umożliwiając im natychmiastowe zgłaszanie potrzeb lub zapytań.
automation
Dzięki danym z systemu PMS i narzędziom automatyzacji marketingu oferujemy możliwość upsellu zabiegów i poprawy komfortu gości, np. poprzez przypomnienia o zabiegach.
elektroniczny
Możliwość wykorzystania podpisu elektronicznego do obsługi dokumentacji np. na tabletach graficznych, jest nowoczesnym rozwiązaniem ograniczającym zużycie papieru i umożliwiającym realizację procesów online. Podpis z wykorzystaniem węzła krajowego jest wiążącą forma autoryzacji.
i oceny Gości
W aplikacji Goście nie tylko mają podgląd zaplanowanych zabiegów, ale również mogą oceniać je bezpośrednio w aplikacji, co daje cenne informacje zwrotne i pomaga w dalszym doskonaleniu oferty.
Poznaj opinie kientów
Z dumą mówimy o tym, że jesteśmy topowym obiektem Medical w Polsce i to właśnie system do zarządzania medycznym obszarem działalności był punktem wyjścia naszej współpracy z firmą Betasi. Dość szybko okazało się jednak, że oprogramowanie PremiumHotel oferuje również możliwość kompleksowej obsługi części hotelowej, więc wdrożyliśmy je w całym obiekcie. Naszym Gościom oferujemy nie tylko luksusowy relaks, ale także profesjonalną terapię czy rehabilitacje, a funkcje systemu bardzo dobrze odpowiadają specyficznym potrzebom i wymogom stawianym świadczeniu oferowanych przez nas usług.
W Hotelu Bania z otwartością podchodzimy do nowoczesnych narzędzi, które naszym Gościom zapewniają wygodę, a nam pozwalają na optymalizację pracy i osiąganie lepszych wyników biznesowych. Z oprogramowania Betasi korzystamy w obszarze organizacji pracy hotelu, obsługi konferencji oraz SPA Sielsko Anielsko. Zaletą systemu jest jego stały rozwój i możliwość łatwej rozbudowy o dodatkowe funkcje i raporty – jest to szczególnie ważne w przypadku poszerzania oferty hotelu. Istotną dla nas funkcją PremiumHotel są też rozwiązania umożliwiające dynamiczne zarządzanie cenami i konfigurowanie aktualnego kształtu oferty tak, by optymalizować wykorzystanie pokoi.
Oferta hotelu Natura Mazur jest szeroka, dlatego szczególnie zależało nam na tym, by wdrożyć system hotelowy, który pozwoli połączyć wszystkie obszary działalności. Podjęliśmy dobrą decyzję wybierając PremiumHotel. Oprogramowanie Betasi jest wszechstronne i daje naprawdę duże możliwości wykorzystania, jednocześnie umożliwiając ich dostosowanie do indywidualnych potrzeb obiektu. U nas sprawdza się zarówno w zarządzaniu hotelem, strefą SPA czy zapleczem konferencyjnym, jak i w sezonowej obsłudze punktów gastronomicznych oraz wynajmu domków letniskowych. Doceniamy również bezpośredni kontakt z firmą, możliwość realizacji szkoleń i niezawodne wsparcie działu serwisowego.
Z uwagi na pięciogwiazdkowy standard Hotelu Hamilton i jego usytuowanie w bliskim naszym zachodnim sąsiadom Świnoujściu, spore grono Gości korzystających z ofert obiektu to turyści z Niemiec. Oprogramowanie Betasi od lat umożliwia nam sprawną, skuteczną obsługę tych grup zorganizowanych m.in. dzięki możliwości automatycznego planowania zabiegów. System upraszcza realizację niezbędnych rozliczeń i dokumentacji, co jest wielką zaletą tego rozwiązania.
Firma Betasi zdecydowanie zdaje sobie sprawę z tego, że przy wdrażaniu systemu PMS dobra organizacja to podstawa sukcesu. Nie tylko maja sprawdzony plan działania, ale także potrafią skutecznie go zrealizować. Uruchomienie oprogramowania zawsze wiąże się ze sporym zamieszaniem, wynikającym z konieczności skoordynowania prac we wszystkich departamentach, dla wielu urządzeń w obiekcie. Ogromne doświadczenie pracowników serwisu pomaga sprawnie i bezpiecznie przejść przez cały ten proces oraz jest nieocenionym wsparciem na późniejszych etapach pracy z programem.
W Grupie Hoteli Nadmorskich Hotel Unitral specjalizuje się w ofercie Medical SPA, oferując Gościom bogaty wybór zabiegów leczniczych, zabiegów SPA oraz saun i basenów. W planowaniu wizyt oraz zarządzaniu harmonogramami pracy wspierają nas rozwiązania marki Betasi. Szczególnie doceniamy ich elastyczność i to, że rozwijają się razem z nami, a kolejne rozbudowy naszego hotelu i poszerzanie oferty nie wymagają od nas zmiany dostawcy oprogramowania.
Odkryj rozwiązania dedykowane
hotelarzom i Gościom
Porozmawiajmy
o Twoim obiekcie
Skontaktuj się z nami
Prześlij formularz, umów się na bezpłatną konsultację i odkryj potencjał technologii, która ułatwia zarządzanie, zwiększa zadowolenie gości i maksymalizuje Twoje przychody.
W zakładce FAQ znajdziesz odpowiedzi na te najczęściej zadawane nam przez Klientów.
Ciekawi Cię kim jesteśmy? Poznaj ludzi, którzy tworzą naszą firmę i wartości, jakie przyświecają nam we współpracy.