- Rezerwacje i recepcja
- Gastronomia i magazyn
- Housekeeping i dział techniczny
- SPA i planowanie zabiegów
- Medical i EDM w hotelu
- Sprzedaż i rozliczenia
- Konferencje (MICE)
- Marketing i system CRM
- Revenue Management System (RMS)
- Baseny, aquaparki i strefy fitness
- Wypożyczalnia i czarter
- Zarządzanie personelem
- Ekrany dotykowe POS
- System wyświetlaczy KDS
- Interaktywny kiosk dla Gości
- Telewizja hotelowa
- Integracje zewnętrzne
Zarządzanie personelem
Efektywne planowanie pracy
System zarządzania personelu hotelowego
dla ewidencji czasu pracy i efektywności
Wykorzystaj system ewidencji czasu pracy i naliczania wynagrodzeń PremiumHotel by precyzyjnie zarządzać personelem, eliminując błędy i automatyzując procesy. Planuj grafik pracy i kontroluj naliczanie premii.
Widzimy, że w hotelach często rozliczenie personelu w działach związanych z housekeepingiem wiąże się z potrzebą ewidencji czasu pracy oraz naliczania wynagrodzeń czy dodatkowych premii. Systemowe wsparcie tych działań narzędziami dostępnymi w PremiumHotel ułatwia codzienne zarządzanie personelem hotelu.
Przy wykorzystaniu logowania z użyciem kart elektronicznych, można dokładnie śledzić wejścia i wyjścia pracowników. Elektroniczna weryfikacja obecności pomaga eliminować błędy i nadużycia. System pozwala na oznaczanie przerw i bardziej precyzyjne obliczenia czasu pracy. Funkcja prowadzenia grafiku pracy ułatwia planowanie i dostosowanie zasobów ludzkich do zmieniających się warunków.

Transparentne i systemowe działanie
Automatyzacja naliczania premii i wynagrodzeń

Jasno określone zasady przyznawania premii to podstawowy warunek skutecznego ich funkcjonowania w przedsiębiorstwie. Ewidencja wynagrodzeń i czasu pracy w PremiumHotel nie tylko zwiększa efektywność zarządzania personelem, ale także pomaga zaoszczędzić czas i uniknąć błędów.
Naliczanie premii i wynagrodzeń staje się znacznie prostsze dzięki automatycznym wyliczeniom systemu. Możliwość stosowania rozbudowanych algorytmów wyliczeń pozwala dostosować system do indywidualnych potrzeb hotelu. Dane dotyczące personelu mogą być też eksportowane do systemów kadrowo-płacowych, usprawniając procesy związane z rozliczeniami finansowymi.
Porozmawiajmy o Twoim obiekcie
i możliwościach wykorzystania rozwiązania PremiumHotel w zarządzaniu.
Wypełnij formularz, a nasz konsultant skontaktuje się by umówić się na rozmowę.