Zarządzanie personelem

Efektywne planowanie pracy

System zarządzania personelu hotelowego
dla ewidencji czasu pracy i efektywności

Wykorzystaj system ewidencji czasu pracy i naliczania wynagrodzeń PremiumHotel by precyzyjnie zarządzać personelem, eliminując błędy i automatyzując procesy. Planuj grafik pracy i kontroluj naliczanie premii.

Widzimy, że w hotelach często rozliczenie personelu w działach związanych z housekeepingiem wiąże się z potrzebą ewidencji czasu pracy oraz naliczania wynagrodzeń czy dodatkowych premii. Systemowe wsparcie tych działań narzędziami dostępnymi w PremiumHotel ułatwia codzienne zarządzanie personelem hotelu.

Przy wykorzystaniu logowania z użyciem kart elektronicznych, można dokładnie śledzić wejścia i wyjścia pracowników. Elektroniczna weryfikacja obecności pomaga eliminować błędy i nadużycia. System pozwala na oznaczanie przerw i bardziej precyzyjne obliczenia czasu pracy. Funkcja prowadzenia grafiku pracy ułatwia planowanie i dostosowanie zasobów ludzkich do zmieniających się warunków.

System zarządzania personelu hotelowego
Transparentne i systemowe działanie

Automatyzacja naliczania premii i wynagrodzeń

Automatyzacja naliczania premii i wynagrodzeń

Jasno określone zasady przyznawania premii to podstawowy warunek skutecznego ich funkcjonowania w przedsiębiorstwie. Ewidencja wynagrodzeń i czasu pracy w PremiumHotel nie tylko zwiększa efektywność zarządzania personelem, ale także pomaga zaoszczędzić czas i uniknąć błędów.

Naliczanie premii i wynagrodzeń staje się znacznie prostsze dzięki automatycznym wyliczeniom systemu. Możliwość stosowania rozbudowanych algorytmów wyliczeń pozwala dostosować system do indywidualnych potrzeb hotelu. Dane dotyczące personelu mogą być też eksportowane do systemów kadrowo-płacowych, usprawniając procesy związane z rozliczeniami finansowymi.

Porozmawiajmy o Twoim obiekcie

i możliwościach wykorzystania rozwiązania PremiumHotel w zarządzaniu.
Wypełnij formularz, a nasz konsultant skontaktuje się by umówić się na rozmowę.

Przesuń w prawo by wysłać

Może Cię też zainteresować

Nowoczesny
Manager Hotelu

Zapisz się na newsletter 

Subskrybuj newsletter i rozwijaj wiedzę. Branżowe trendy, porady i inspiracje - bez spamu, raz w miesiącu w Twojej skrzynce pocztowej. 

Przesuń aby zapisać
newsletter - nowoczesny Manager Hotelu
Preferencje plików cookie
Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies klikając przycisk Ustawienia. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.
Preferencje plików cookie
Wykorzystanie plików cookie

Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.

Więcej informacji

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie prosimy o kontakt.