Co to jest system HMS?

Hotel Management Suite to więcej niż tradycyjny PMS, to kompleksowy system zarządzania całym hotelem i obsługą Gości na każdym etapie pobytu w hotelu. Zintegrowane oprogramowanie hotelowe tworzące zestaw zsynchronizowanych narzędzi i aplikacji, które współpracują, aby zapewnić najlepsze rozwiązania do zarządzania wszystkimi operacjami hotelu w jednej platformie.

  • Spójny system dla całego hotelu
  • Kompletna baza danych  
  • Zaawansowane raportowanie
  • Modułowa budowa i funkcje

Sprzedaż i rozliczenia

Polskie realia – Polski system

System sprzedaży i rozliczeń hotelowych
dla lepszej kontroli obciążeń i rachunków

Zorganizuj zarządzanie dokumentami sprzedażowymi, zaliczkami i rozliczeniami obciążeń Gości. Wybierz kompleksowy system dla hotelu usprawniający fiskalizację, wystawianie rachunków i faktur oraz rozliczanie zaliczek. Oszczędzaj czas i eliminuj pomyłki by podnieść jakość obsługi zwiększając efektywność hotelu.

Zdajemy sobie sprawę z tego, że funkcjonowanie obiektu zgodnie z wymogami polskiego prawa, to absolutna konieczność, dlatego monitorujemy wszelkie zmiany w przepisach i bez zbędnej zwłoki wprowadzamy aktualizacje produktów, tak aby nie obciążać tym obowiązkiem naszych klientów.

Systemy Betasi gwarantują właściwy obieg dokumentów sprzedaży oraz umożliwiają automatyczne wystawianie dokumentów fiskalnych i ewidencję obciążeń według aktualnie obowiązujących wymogów. PremiumHotel to wszechstronne narzędzie, które znacząco usprawnia obsługę sprzedaży w hotelu. Dzięki niemu hotelarze mogą korzystać z szeregu funkcji, które nie tylko zwiększają efektywność sprzedaży, ale także poprawiają jakość obsługi klienta m.in. generować raporty, dostosowywać ceny, zarządzać dokumentami czy obsługiwać różne punkty sprzedaży.

System sprzedaży i rozliczeń hotelowych
Księgowanie pod kontrolą dzięki
integracji z programem FK

Program umożliwia automatyczne wystawianie dokumentów sprzedaży oraz obsługę i fiskalizację zaliczek. Funkcje programu przydatne są dla wszystkich osób wystawiających dokumenty sprzedaży i dokumenty kasowe. Dodatkowo, system umożliwia eksport wybranych plików JPK oraz danych w formatach umożliwiających import do popularnych programów finansowo-księgowych, co znacząco upraszcza prowadzenie księgowości.

Import danych z wyciągów bankowych
i automatyzacja rozliczeń płatności hotelu

Bardzo ważnym elementem przyjmowania rezerwacji jest otrzymanie zaliczki lub zadatku od klienta, która pozwala zagwarantować realizacje usług. Nasz program pozwala na automatyczny import plików z wyciągu bankowego oraz powiąże z odpowiednią rezerwacją. Pozwala to na oszczędzanie czasu związanego z ręcznym wprowadzaniem zaliczek i wyszukiwaniem rezerwacji.

Automatyczne wystawianie dokumentów sprzedaży oszczędza czas personelu recepcji, a także eliminuje ryzyko błędów przy sporządzaniu faktur czy rachunków.

Import danych z wyciągów bankowych
Poprawna obsługa i fiskalizacja zaliczek
Poprawna obsługa i fiskalizacja zaliczek
Automatyczne wystawianie dokumentów sprzedaży
Automatyczne wystawianie dokumentów sprzedaży
Współpraca z programami finansowo-księgowymi
Współpraca z programami finansowo-księgowymi
Dynamiczne cenniki

Elastyczne zarządzanie cenami usług hotelowych

Wiemy, że oferta obiektu jest kwestią dynamiczną, często zależną od wielu nieprzewidywalnych czynników. Dlatego też zadbaliśmy o elastyczne podejście do ustalania cen, które w praktyce przekłada się na definiowanie dowolnej ilości cenników pobytów i pakietów, uwzględniające zmienne sezonowe i dzienne. To idealne rozwiązanie, zwłaszcza gdy w hotelu mamy różne rodzaje pokoi i oferujemy specjalne pakiety w określonych okresach roku.

PremiumHotel umożliwia na przykład zdefiniowanie różnych cen pokoi standardowych i luksusowych w zależności od sezonu. Istnieje także możliwość ustawienia automatycznego dostosowania cen w zależności od obłożenia. Gdy hotel jest bardziej zapełniony, system automatycznie zwiększy cenę, co pozwoli zmaksymalizować zyski obiektu w okresach wzrostu zainteresowania i zwiększonej frekwencji, bez dodatkowego nakładu pracy.

Kompleksowe działania

Cała sprzedaż hotelu w jednym miejscu

Cała sprzedaż w jednym miejscu

System Premium Hotel nie tylko ułatwia pracę w recepcji, ale także w restauracji i kawiarni hotelowej. Pozwala obsługiwać zarówno sprzedaż posiłków, jak i karnetów i voucherów. To idealne rozwiązanie dla zaawansowanej działalności, które szczególnie doceniają managerowie hoteli resortowych, oferujących kompleksowe usługi.

Dzięki rozbudowanym funkcjom programu możemy również śledzić wyciągi bankowe, prowadzić kantor, a nawet sprzedawać bilety na różne atrakcje dostępne w okolicy hotelu.

Program pozawala w pełni ewidencjonować i dokumentować prowadzoną sprzedaż zarówno w zakresie podstawowych usług takich ja noclegi, posiłki i zabiegi, jak również dowolnych usług dodatkowych oraz towarów. Każdy towar może być przypisany do dowolnej ilości cenników, co pozwala na stosowanie zróżnicowanych cen w zależności od grupy klientów oraz sezonu.

Obsługa dowolnej ilości punktów sprzedażowych oraz kasowych
Obsługa dowolnej ilości punktów sprzedażowych oraz kasowych
Sprzedaż towarów i usług, obsługa karnetów, voucherów i biletów
Sprzedaż towarów i usług, obsługa karnetów, voucherów i biletów
Obsługa wyciągów bankowych i możliwość prowadzenia kantoru
Obsługa wyciągów bankowych i możliwość prowadzenia kantoru

Opłata klimatyczna?

Nie martw się o nią

Obiekty działające w strefach upoważnionych do pobierania tzw. opłaty lokalnej lub klimatycznej mogą również uwzględnić jej rozliczenie w systemie sprzedaży. Domyślne ustawienie naliczania opłaty lokalnej na segmencie, powoduje wystawienie dokumentu OPL oraz dodanie do faktury informacji o uiszczeniu opłaty lokalnej. Program pozwala definiować m.in. sposób zapłaty i kwotę, przeliczenie należności wg. gości, pokoju czy dób hotelowych. Dzięki automatyzacji procesu można w prosty sposób uwzględniać opłatę klimatyczną w dokumentach sprzedaży.

Opłata klimatyczna?
System obsługi ekranów dotykowych

Punkty sprzedaży POS w hotelu

Punkty sprzedaży POS

System sprzedaży jest również dostępny na urządzeniach z ekranami dotykowymi, co sprawia, że obsługa staje się jeszcze bardziej intuicyjna i szybka. Dodatkowo, umożliwia integrację z własnym systemem sprzedaży mobilnej, co pozwala na elastyczność i mobilność w obsłudze klientów.

Sprzedaż w punktach może być realizowana na tabletach i telefonach oraz terminalach POS, wykorzystujących system Android lub Windows. System umożliwia przeglądanie wszystkich rachunków wygenerowane przy pomocy sprzedaży POS wraz ze sposobem ich rozliczenia, sprzedającym, wartością, rodzajem rozliczenia sprzedaży itp.

Porozmawiajmy o zarządzaniu
hotelową sprzedażą 

i rozwiązaniach PremiumHotel, które sprawdzą się w Twoim obiekcie.
Wypełnij formularz, a nasz konsultant skontaktuje się by umówić się na rozmowę.

Przesuń w prawo by wysłać

Nowoczesny
Manager Hotelu

Zapisz się na newsletter 

Subskrybuj newsletter i rozwijaj wiedzę. Branżowe trendy, porady i inspiracje - bez spamu, raz w miesiącu w Twojej skrzynce pocztowej. 

Przesuń aby zapisać
newsletter - nowoczesny Manager Hotelu
Preferencje plików cookie
Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies klikając przycisk Ustawienia. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.
Preferencje plików cookie
Wykorzystanie plików cookie

Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.

Więcej informacji

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie prosimy o kontakt.