System wyświetlaczy KDS

Kitchen Display System

System obsługi
zamówień kuchennych KDS

Podnieś jakość komunikacji między kuchnią a obsługą hotelową dzięki systemowi KDS i usprawnij współpracę kuchni i restauracji. Zadbaj o zadowolenie Gości restauracji eliminując błędy i skracając czas oczekiwania na posiłki.

Masz dosyć nieporozumień powstających w komunikacji pomiędzy pracownikami kuchni a obsługą sali? Chcesz uporządkować i usprawnić pracę w tych departamentach? W wyeliminowaniu problemów dotyczących opóźnień oraz pomyłek w realizacji zamówień pomóc może Kitchen display system.

Aplikacja KDS obsługuje system połączonych monitorów kuchennych umieszczanych m.in. w kuchni czy na barze. Ich wyświetlacze pokazują na ekranie aktualne zamówienia i status ich realizacji, dzięki czemu usprawniają komunikację pomiędzy kelnerami a kuchnia czy między barmanami, którzy przygotowują drinki.

System obsługi zamówień kuchennych KDS

Lepsza komunikacja między salą i kuchnią

Główną rolą systemu wyświetlaczy na zapleczu gastronomii jest usprawnienie dwukierunkowego przepływu informacji związanych z zamówieniami. Jak to działa? Po zarejestrowaniu zamówienia w systemie gastronomicznym, wybrane potrawy automatycznie pojawiają się na monitorach zamontowanych w kuchni, informując o zleceniu obsługę.

Na ekranie KDS można zobaczyć, ile upłynęło czasu od złożenia zamówienia, który kelner odpowiedzialny jest za dany stolik, a także z jakiego punktu sprzedaży pochodzi zamówienie. Kiedy danie jest gotowe, kucharz może je oznaczyć jako ukończone poprzez specjalną klawiaturę, co generuje powiadomienie dla personelu obsługującego salę restauracyjną.

Lepsza komunikacja między salą i kuchnią
PremiumHotel KDS
PremiumHotel KDS

System wyświetlaczy do obsługi zamówień pozwala kontrolować proces realizacji zamówień i wprowadzać wyższy standard obsługi Gości. Zalet wykorzystania oprogramowania i monitorów kuchennych w codziennej pracy jest wiele, te najważniejsze to przede wszystkim:

  • Sprawna komunikacja pomiędzy obsługą sali a kuchnią
  • Mniej pomyłek i błędów w zamówieniach
  • Kontrola kolejności i czasu przygotowywania potraw
  • Ustalanie priorytetów na bazie informacji o pilności zamówień
  • Lepsza organizacja przygotowania zamówień dzięki zliczaniu i grupowaniu tych samych pozycji

Porozmawiajmy o Twoim obiekcie

i możliwościach wykorzystania rozwiązania PremiumHotel w zarządzaniu.
Wypełnij formularz, a nasz konsultant skontaktuje się by umówić się na rozmowę.

Przesuń w prawo by wysłać

Może Cię też zainteresować

Nowoczesny
Manager Hotelu

Zapisz się na newsletter 

Subskrybuj newsletter i rozwijaj wiedzę. Branżowe trendy, porady i inspiracje - bez spamu, raz w miesiącu w Twojej skrzynce pocztowej. 

Przesuń aby zapisać
newsletter - nowoczesny Manager Hotelu
Preferencje plików cookie
Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies klikając przycisk Ustawienia. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.
Preferencje plików cookie
Wykorzystanie plików cookie

Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.

Więcej informacji

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie prosimy o kontakt.