- Rezerwacje i recepcja
- Gastronomia i magazyn
- Housekeeping i dział techniczny
- SPA i planowanie zabiegów
- Medical i EDM w hotelu
- Sprzedaż i rozliczenia
- Konferencje (MICE)
- Marketing i system CRM
- Revenue Management System (RMS)
- Baseny, aquaparki i strefy fitness
- Wypożyczalnia i czarter
- Zarządzanie personelem
- Ekrany dotykowe POS
- System wyświetlaczy KDS
- Interaktywny kiosk dla Gości
- Telewizja hotelowa
- Integracje zewnętrzne
System wyświetlaczy KDS
Kitchen Display System
System obsługi
zamówień kuchennych KDS dla hotelu
Podnieś jakość komunikacji między kuchnią a obsługą hotelową dzięki systemowi KDS i usprawnij współpracę kuchni i restauracji. Zadbaj o zadowolenie Gości restauracji eliminując błędy i skracając czas oczekiwania na posiłki.
Masz dosyć nieporozumień powstających w komunikacji pomiędzy pracownikami kuchni a obsługą sali? Chcesz uporządkować i usprawnić pracę w tych departamentach? W wyeliminowaniu problemów dotyczących opóźnień oraz pomyłek w realizacji zamówień pomóc może Kitchen display system.
Aplikacja KDS obsługuje system połączonych monitorów kuchennych umieszczanych m.in. w kuchni czy na barze. Ich wyświetlacze pokazują na ekranie aktualne zamówienia i status ich realizacji, dzięki czemu usprawniają komunikację pomiędzy kelnerami a kuchnia czy między barmanami, którzy przygotowują drinki.
Lepsza komunikacja między salą i kuchnią z programem KDS
Główną rolą systemu wyświetlaczy na zapleczu gastronomii jest usprawnienie dwukierunkowego przepływu informacji związanych z zamówieniami. Jak to działa? Po zarejestrowaniu zamówienia w systemie gastronomicznym, wybrane potrawy automatycznie pojawiają się na monitorach zamontowanych w kuchni, informując o zleceniu obsługę.
Na ekranie KDS można zobaczyć, ile upłynęło czasu od złożenia zamówienia, który kelner odpowiedzialny jest za dany stolik, a także z jakiego punktu sprzedaży pochodzi zamówienie. Kiedy danie jest gotowe, kucharz może je oznaczyć jako ukończone poprzez specjalną klawiaturę, co generuje powiadomienie dla personelu obsługującego salę restauracyjną.
Porozmawiajmy o Twoim obiekcie
i możliwościach wykorzystania rozwiązania PremiumHotel w zarządzaniu.
Wypełnij formularz, a nasz konsultant skontaktuje się by umówić się na rozmowę.