Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji

Skontaktuj się z nami

Masz dodatkowe pytania dotyczące oprogramowania hotelowego lub chcesz poznać ofertę? Wyślij formularz, a umówimy się na niezobowiązującą rozmowę o tym, w jakich wyzwaniach możemy Ci pomóc.

bezpłatna konsultacja
Przesuń w prawo aby wysłać
Napisz do nas jeśli szukasz programu do zarządzania całym hotelem, który wszystkie niezbędne funkcje oferuje w ramach jednego systemu oraz  zależy Ci na długofalowym wsparciu dostawcy.

Nasze systemy od lat funkcjonują w topowych polskich resortach i hotelach, a oprogramowanie Betasi najskuteczniej sprawdza się w kompleksowych i dużych obiektach z rozbudowaną ofertą usług. To właśnie w nich bogate możliwości systemu można wykorzystać w pełni.

Zaawansowany system Betasi nie będzie najlepszym wyborem jeśli prowadzisz pensjonat czy agroturystykę. Nasze rozwiązanie nie sprawdzi się również w placówkach medycznych i klinikach, gdzie Goście nie korzystają z bazy noclegowej.

Co mówią o nas klienci?

Z dumą mówimy o tym, że jesteśmy topowym obiektem Medical w Polsce i to właśnie system do zarządzania medycznym obszarem działalności był punktem wyjścia naszej współpracy z firmą Betasi. Dość szybko okazało się jednak, że oprogramowanie PremiumHotel oferuje również możliwość kompleksowej obsługi części hotelowej, więc wdrożyliśmy je w całym obiekcie. Naszym Gościom oferujemy nie tylko luksusowy relaks, ale także profesjonalną terapię czy rehabilitacje, a funkcje systemu bardzo dobrze odpowiadają specyficznym potrzebom i wymogom stawianym świadczeniu oferowanych przez nas usług. 

Wojciech Tworek, General Manager, Bristol **** Art & Medical Spa

Współpracę z Betasi rozpoczęliśmy w 2015 roku realizując wdrożenie systemu w kompleksie Osada Śnieżka, a aktualnie z oprogramowania korzystają wszystkie hotele z Grupy Górskie Resorty. Funkcjonowanie w tak dużej skali niesie sporo wyzwań, więc szczególnie cenimy kompleksowe wsparcie PremiumHotel w obsłudze wielu multidyscyplinarnych obiektów. Istotne są dla nas także rozbudowane możliwości systemu w zakresie dokonywania przekrojowych analiz z uwzględnieniem danych pochodzących ze wszystkich departamentów hotelu. Zautomatyzowane księgowanie na podstawie standardu USALI to dla nas ogromna oszczędność czasu i źródło kluczowych dla zarządzania hotelami danych. 

Wojciech Piotrowski, Wiceprezes Zarządu / Revenue & E-commerce Director, Górskie Resorty

Sami prowadzimy rodzinny biznes, więc z radością współpracujemy z ludźmi, którzy podzielają nasze wartości, a firmę Betasi z pewnością możemy do tego grona zaliczyć. To nie tylko specjaliści z ogromnym doświadczeniem w branży hotelarskiej i uzdrowiskowej, ale też zgrany, zawsze dostępny zespół życzliwych ludzi. Z oprogramowania Betasi korzystają wszystkie nasze hotele w Ustce, czyli: Hotel Grand Lubicz - Uzdrowisko Ustka, Hotel Lubicz - Wellness & SPA oraz The Sun by Lubicz. System odpowiada ich różnym potrzebom w kwestii zarządzania obiektem, a także dobrze sprawdza się w zakresie obsługi oferty medycznej, SPA i basenów. Dlatego też z całą odpowiedzialnością możemy polecić firmę Betasi jako rzetelnego partnera w biznesie. 

Łukasz de Lubicz-Szeliski, Prezes Zarządu, Grand Lubicz Uzdrowisko Ustka *****

W Hotelu Heron korzystamy z PremiumHotel od 2021 roku i już z perspektywy tego czasu widzimy jak bardzo program usprawnił pracę wszystkich departamentów. Wszelkie niezbędne dla nas informacje są dostępne w jednym miejscu, co znacznie upraszcza komunikację i przekazywanie danych. Dodatkowo praca z programem jest intuicyjna, więc wdrożenia nowych pracowników do jego obsługi nie wymagają długich godzin nauki, a dodatkowym wsparciem dla personelu jest także stały kontakt z serwisem. 

Sami ciągle szukamy nowych sposobów na ulepszenie i uatrakcyjnienie oferty hotelu, dlatego mocno doceniamy fakt, że dla firmy Betasi jest również ważny rozwój. Program ciągle jest rozwijany, m.in. w odpowiedzi na zgłaszane przez nas potrzeby - na przestrzeni naszej współpracy widzimy duże usprawnienia w działaniu i dostępnych funkcjach.

Marta Klepka, Dyrektor, Heron Live Hotel *****

W Hotelu Bania z otwartością podchodzimy do nowoczesnych narzędzi, które naszym Gościom zapewniają wygodę, a nam pozwalają na optymalizację pracy i osiąganie lepszych wyników biznesowych. Z oprogramowania Betasi korzystamy w obszarze organizacji pracy hotelu, obsługi konferencji oraz SPA Sielsko Anielsko. Zaletą systemu jest jego stały rozwój i możliwość łatwej rozbudowy o dodatkowe funkcje i raporty – jest to szczególnie ważne w przypadku poszerzania oferty hotelu. Istotną dla nas funkcją PremiumHotel są też rozwiązania umożliwiające dynamiczne zarządzanie cenami i konfigurowanie aktualnego kształtu oferty tak, by optymalizować wykorzystanie pokoi. 

Karol Pilch, Dyrektor sprzedaży, Hotel Bania Thermal&Ski ****

System Premium Hotel od firmy Betasi Sp. z o.o. został wdrożony w Hotelu AQUARIUS SPA***** w marcu 2023 roku i jest z powodzeniem wykorzystywany do optymalizacji procesów zarządzania oraz obsługi Gości. Dzięki funkcjom systemu, a także jednej wspólnej bazie danych dostępnej dla wszystkich działów hotelu, udało nam się poprawić komunikację pomiędzy personelem oraz zwiększyć automatyzację pracy działów zajmujących się bezpośrednią obsługą Gości.

Szerokie możliwości raportowania usprawniają procesy decyzyjne i bieżące reagowanie na dynamiczne zmiany w obłożeniu. Profesjonalny serwis oraz fachowe doradztwo z Betasi zapewniają nam wsparcie na każdym etapie współpracy, począwszy od wdrożenia, poprzez liczne aktualizacje uwzględniające indywidualne potrzeby naszego hotelu.

Uważam, że dobry i nowoczesny system hotelowy jest niezbędny do świadczenia usług najwyższej jakości i mogę zarekomendować firmę Betasi jako doświadczonego i kompetentnego Partnera.  

Dominik Leśniak, Dyrektor Generalny, Hotel AQUARIUS SPA*****

Jako ApartHotel oferujemy Gościom nie tylko noclegi i bliskość Term Uniejów, ale także doskonałą kuchnię i możliwość organizacji imprez oraz eventów. Aby świadczyć kompleksowe usługi na wysokim poziomie potrzebujemy solidnego wsparcia ze strony programu hotelowego. Od początku działalności obiektu korzystamy z oprogramowania Betasi,  jesteśmy zadowoleni z działania systemu oraz wysokiej jakości obsługi serwisowej oraz szkoleniowej. 

Edyta Majewska, Dyrektor Generalny, Aparthotel Termy Uniejów ****

Oferta hotelu Natura Mazur jest szeroka, dlatego szczególnie zależało nam na tym, by wdrożyć system hotelowy, który pozwoli połączyć wszystkie obszary działalności. Podjęliśmy dobrą decyzję wybierając PremiumHotel. Oprogramowanie Betasi jest wszechstronne i daje naprawdę duże możliwości wykorzystania, jednocześnie umożliwiając ich dostosowanie do indywidualnych potrzeb obiektu. U nas sprawdza się zarówno w zarządzaniu hotelem, strefą SPA czy zapleczem konferencyjnym, jak i w sezonowej obsłudze punktów gastronomicznych oraz wynajmu domków letniskowych. Doceniamy również bezpośredni kontakt z firmą, możliwość realizacji szkoleń i niezawodne wsparcie działu serwisowego. 

Adriana Rogalska, Dyrektor, Natura Mazur**** Resort & Conference

Kilkukrotnie miałem okazję realizować wdrożenie oprogramowania Betasi w hotelach z Grupy Górskie Resorty, z których każdy ma nieco odmienny charakter i własną specyfikę. Dobór modułów i zakres działania PremiumHotel każdorazowo byliśmy w stanie skonfigurować tak, by zapewnić sprawne funkcjonowanie naszych hoteli. Wykorzystywanie tego samego systemu we wszystkich działach kolejnych obiektów znacznie upraszcza czynności operacyjne i umożliwia stały rozwój naszej oferty.      

Karol Brześkiewicz, Dyrektor, Platinum Mountain ***** Hotel & Spa

Z uwagi na pięciogwiazdkowy standard Hotelu Hamilton i jego usytuowanie w bliskim naszym zachodnim sąsiadom Świnoujściu, spore grono Gości korzystających z ofert obiektu to turyści z Niemiec. Oprogramowanie Betasi od lat umożliwia nam sprawną, skuteczną obsługę tych grup zorganizowanych m.in. dzięki możliwości automatycznego planowania zabiegów. System upraszcza realizację niezbędnych rozliczeń i dokumentacji, co jest wielką zaletą tego rozwiązania. 

Roman Kucierski, Dyrektor Zarządzający, Hamilton Conference Hotel Spa & Wellness *****

W Holimo szczególnie cenimy dobre relacje. Stawiamy na nie zarówno w podejściu do naszych Gości, naszego zespołu, jak i do naszych partnerów biznesowych. Firmę Betasi doceniamy zarówno jako dostawcę oprogramowania hotelowego, które skutecznie wspiera codzienne funkcjonowanie naszego obiektu, jak i za profesjonalne wsparcie w zakresie używania tego narzędzia. Niezwykle cenimy sobie także życzliwość i dobrą atmosferę, w jakiej nasza współpraca się odbywa. Można na nich liczyć przez 365 dni w roku.

Agata Hendzel, Członek Zarządu, Holimo Hotel

Firma Betasi zdecydowanie zdaje sobie sprawę z tego, że przy wdrażaniu systemu PMS dobra organizacja to podstawa sukcesu. Nie tylko maja sprawdzony plan działania, ale także potrafią skutecznie go zrealizować. Uruchomienie oprogramowania zawsze wiąże się ze sporym zamieszaniem, wynikającym z konieczności skoordynowania prac we wszystkich departamentach, dla wielu urządzeń w obiekcie. Ogromne doświadczenie pracowników serwisu pomaga sprawnie i bezpiecznie przejść przez cały ten proces oraz jest nieocenionym wsparciem na późniejszych etapach pracy z programem.

Paweł Sobiło, Informatyk, Shuum Boutique Wellness Hotel ****

W Grupie Hoteli Nadmorskich Hotel Unitral specjalizuje się w ofercie Medical SPA, oferując Gościom bogaty wybór zabiegów leczniczych, zabiegów SPA oraz saun i basenów. W planowaniu wizyt oraz zarządzaniu harmonogramami pracy wspierają nas rozwiązania marki Betasi. Szczególnie doceniamy ich elastyczność i to, że rozwijają się razem z nami, a kolejne rozbudowy naszego hotelu i poszerzanie oferty nie wymagają od nas zmiany dostawcy oprogramowania. 

Joanna Małgorzata Kugler, Dyrektor sprzedaży i marketingu, Hotel Medical SPA Unitral Mielno****

Zdecydowaliśmy się na wybór oprogramowania Betasi m.in. dlatego,  że w ramach systemu możliwa była integracja z już istniejącymi w obiekcie urządzeniami typu bramki basenowe czy zamki hotelowe. Zmiana programu do zarządzania hotelem na PremiumHotel nie tylko pozwoliła uniknąć kosztownej wymiany sprzętu, ale przyczyniła się również do optymalizacji pracy. Połączenie obsługi wszystkich departamentów w ramach jednego systemu znacznie usprawnia procesy i pozwala działać skuteczniej.

Weronika Matula, Dyrektor hotelu, Hotel Stok**** Ski & Spa

Współpracujemy z firmą Betasi nieprzerwanie od 2012 roku, czyli od ponad 10 lat, na przestrzeni których Premium Hotel wdrażaliśmy w czterech obiektach Olymp. Decyzję o kompleksowym wdrożeniu systemu Premium Hotel w każdym dziale naszych obiektów uważamy za korzystną oraz godną polecenia innym firmom. 

Wspólna dla wszystkich obiektów baza danych, znacznie ułatwia wewnętrzną komunikację i zarządzanie. Jeden program umożliwia kompleksową obsługę rezerwacji i dostęp do bieżących danych. Oprogramowanie i jego elastyczne funkcje pozwalają sprawnie rozwijać działalność, przeprowadzać zmiany personalne i realizować szkolenia nowych pracowników. Firma BETASI bardzo profesjonalnie podchodzi do wszystkich zadań, wspiera wiedzą, dostarcza wysokiej jakości rozwiązania oraz sprawnie reaguje na nasze wszelkie zgłoszenia i prośby. 

Dyrekcja, Zarząd zespół obiektów Olymp, Olymp spa&wellness

Sprawdź jak działamy

Konsultacja
15-minutowa rozmowa

Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego jak cenny jest Twój czas w pracy, dlatego nie zajmiemy Ci go dużo! Rozmowa z konsultantem potrwa około kwadransa i nie musisz się do niej przygotowywać. Zapytamy przede wszystkim o Twoje oczekiwania i specyfikę obiektu. Konsultacja ma charakter niezobowiązujący, a jeśli w trakcie ustaleń okaże się, że na rynku są rozwiązania lepiej dopasowane do Twoich potrzeb, to z pewnością podpowiemy Ci te opcje.

Prezentacja
demonstracja systemu

Działanie oprogramowania zdecydowanie lepiej sprawdzić w praktyce niż opierać się na teorii. Dlatego kolejnym etapem ustaleń w ramach współpracy jest bezpośrednia prezentacja, podczas której przedstawiamy funkcjonalności programu i możliwości ich wykorzystania w obiekcie. Na tym etapie odpowiadamy też na pojawiające się pytania, wyjaśniamy wątpliwości oraz omawiamy niezbędne integracje z systemami zewnętrznymi.

Oferta
propozycja i wycena

Nie ma dwóch takich samych obiektów, dlatego zawsze bierzemy pod uwagę indywidualną specyfikę. Wyposażeni w uzyskane podczas konsultacji informacje na temat tego, jakich funkcji systemu potrzebujesz, jesteśmy gotowi do przygotowania oferty skonfigurowanej pod konkretne oczekiwania i wyzwania. Wszystko się zgadza? Dopinamy szczegóły i negocjujemy finalne warunki umowy oraz ustalamy termin wdrożenia.

Wdrożenie
uruchomienie
i szkolenia

Podczas wdrożenia działamy według konkretnego – ustalonego wcześniej planu, który gwarantuje skuteczny przebieg uruchomienia systemu w obiekcie. To możliwe dzięki sprawdzonym standardom postępowania, które opracowaliśmy na bazie setek przeprowadzonych instalacji.

Już na etapie wdrożenia realizujemy niezbędne szkolenia dla pracowników poszczególnych departamentów, dopasowując ich zakres do konkretnych sytuacji u klientów. Umożliwiamy też dodatkowe szkolenia online i stacjonarne lub rozwój w ramach dedykowanych programów doradczych.

Działanie
wsparcie i rozwój

Codzienna obsługa gości w hotelu o różnym profilu może powodować stresujące dla personelu sytuacje. W takich momentach nawet najprostsza czynność, taka jak np. wystawienie faktury, może okazać się problemem. Pracownicy serwisu biorą czynny udział we wdrożeniach, dzięki czemu znają realia pracy personelu oraz potrafią szybko  zidentyfikować i rozwiązać ich bieżące wyzwania. Dział serwisu Betasi jest dla Klientów nieocenionym wsparciem w bieżącym korzystaniu z programu, jego aktualizacjach i rozwijaniu funkcji systemu.

Preferencje plików cookie
Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies klikając przycisk Ustawienia. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.
Preferencje plików cookie
Wykorzystanie plików cookie

Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.

Więcej informacji

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie prosimy o kontakt.