Co to jest system HMS?

Hotel Management Suite to więcej niż tradycyjny PMS, to kompleksowy system zarządzania całym hotelem i obsługą Gości na każdym etapie pobytu w hotelu. Zintegrowane oprogramowanie hotelowe tworzące zestaw zsynchronizowanych narzędzi i aplikacji, które współpracują, aby zapewnić najlepsze rozwiązania do zarządzania wszystkimi operacjami hotelu w jednej platformie.

  • Spójny system dla całego hotelu
  • Kompletna baza danych  
  • Zaawansowane raportowanie
  • Modułowa budowa i funkcje

System do organizacji konferencji w hotelu

Konferencje, eventy, wydarzenia

System obsługi konferencji Betasi
to efektywne zarządzanie sektorem MICE
dla najlepszej obsługi gości konferencyjnych.

Usprawnij zarządzanie działem konferencji w hotelu korzystając z narzędzi PremiumHotel.
Optymalizuj rezerwacje, zarządzaj agendą i generuj raporty, by zwiększyć przychody i obsłużyć wydarzenia biznesowe na najwyższym poziomie. Kontroluj cały proces organizacji konferencji biznesowych w jednym systemie konferencyjnym, by zapewnić skuteczną komunikację między wszystkimi działami, w tym obsługę recepcji konferencyjnej.

Widzimy, że dla wielu hoteli zaplecze konferencyjne i obsługa eventów stanowią istotne gałęzie generowania przychodów obiektu. Przygotowanie atrakcyjnej oferty i zarządzanie MICE w hotelu wymaga jednak skutecznego skoordynowania wielu różnych elementów.

System PremiumHotel dzięki integracji danych dotyczących różnych aspektów działalności hotelu scala cały proces obsługi Gościa w jednym miejscu. Pozwala to na łatwiejszą obsługę Gości, personalizację ofert i usług oraz zwiększenie efektywności zarządzania działem konferencji i sektorem MICE (Meeting, Incentives, Conferences, Exhibitions).

System zarządzania sektorem MICE
Większe zyski z turystyki biznesowej

Organizacja konferencji w hotelu i eventów biznesowych

Organizacja konferencji i eventów

By zapewnić zadowolenie klientów obsługa wydarzeń biznesowych czy konferencji musi zostać zrealizowana na odpowiednio wysokim poziomie. Często wiąże się to m.in. z koniecznością skorelowania zarówno ofert pobytu i rezerwacji, jak i wyżywienia czy usług dodatkowych.

Narzędzia obsługi konferencji i eventów w PremiumHotel dedykowane są dla wsparcia pracowników sprzedaży i marketingu, którzy odpowiedzialni są za całokształt działań związanych z obsługą grup. System umożliwia koordynowanie całego procesu od kalkulacji oferty, przez przygotowanie i obsługę agendy, po rozliczenie. W programie można obsłużyć grupy konferencyjne, grupy z zagranicznych biur podróży, wesela czy eventy niezwiązane z hotelem.

Oprogramowanie do konferencji. MICE to see You!

Jeden system do konferencji i eventów - wiele zalet. Wykorzystanie funkcji PremiumHotel pozwala optymalizować zarządzanie działem konferencji, zwiększać przychody i poprawiać obsługę klienta, a tym samym budować konkurencyjność na rynku usług konferencyjnych i bankietowych.

  • System ułatwia zarządzanie rezerwacjami konferencyjnymi i bankietowymi. Pozwala na sprawne planowanie dostępności sal, kontrolowanie cen i ustalanie różnych warunków umów, takich jak opcje cateringowe czy wyposażenie techniczne.
  • Planowanie agendy umożliwia śledzenie wszystkich nadchodzących wydarzeń, konferencji i spotkań oraz ułatwia zarządzanie dostępnością i zasobami w określonych terminach.
  • System PremiumHotel może być zintegrowany z systemem księgowym hotelu, co ułatwia fakturowanie i rozliczanie klientów, a także monitorowanie przychodów generowanych przez sektor konferencyjny i MICE.
  • Program do organizacji konferencji w hotelu umożliwia też śledzenie danych dotyczących rezerwacji, przychodów i innych wskaźników związanych z działem konferencji i sektorem MICE. Dzięki temu hotel może generować raporty i analizować wydajność działu, co pozwala podejmować lepsze decyzje biznesowe.
system do obsługi konferencji i eventów

Porozmawiajmy o narzędziach dla sektora MICE

Wspólnie sprawdźmy jakie rozwiązania PremiumHotel sprawdzą się w Twoim obiekcie. 
Wypełnij formularz, a nasz konsultant skontaktuje się by umówić się na rozmowę.

Przesuń w prawo by wysłać

Obsługa gastronomiczna na konferencji – prosta jak nigdy dotąd!

Dzięki funkcjom systemu PremiumHotel, obsługa gastronomiczna konferencji przebiega sprawnie i bez pomyłek. Moduł pozwala zdefiniować różne warianty cateringu (przerwa kawowa, lunch, kolacja), przypisać je do poszczególnych grup uczestników oraz powiązać z agendą wydarzenia. Obsługa hotelowa ma wgląd w harmonogram i dokładne zapotrzebowanie, co minimalizuje ryzyko błędów i podnosi jakość serwisu.

Funkcje, które pokochasz:

  • Planowanie menu dla różnych grup uczestników
  • Integracja z działem magazynowym i kuchnią
  • Raporty zapotrzebowania na produkty i sprzęt
  • Personalizowane opcje dietetyczne i alergie

Jakie konferencje obsługuje nasz system konferencyjny Betasi?

System Betasi został zaprojektowany z myślą o różnorodności wydarzeń. Obsłużysz nie tylko klasyczne konferencje biznesowe, ale także specjalistyczne eventy branżowe i instytucjonalne:

  • Konferencje biznesowe
  • Konferencje naukowe
  • Konferencje medyczne
  • Konferencje polityczne
  • Konferencje handlowe i targi
  • Konferencje branżowe i korporacyjne
  • Wydarzenia hybrydowe i online

System automatyzuje monitorowanie dostępności i rezerwacji zasobów, pozwala kontrolować dostępność i budżet, a dzięki integracji z CRM wspiera personalizację oferty dla klientów B2B.

Organizacja konferencji w hotelu - najważniejsze informacje i sprawdzone praktyki sprzedaży b2b w hotelu

Dzięki dynamicznemu rozwojowi i rosnącemu zainteresowaniu firm oraz instytucji, segment MICE staje się kluczowym elementem przemysłu turystycznego, generując istotne zyski i przyciągając do Polski coraz więcej profesjonalistów. Zrozumienie i efektywne zarządzanie tymi różnymi aspektami turystyki biznesowej jest niezbędne dla hoteli i obiektów konferencyjnych, które chcą skutecznie konkurować i wyróżnić się na rynku. W poniższym artykule przyjrzymy się bliżej, jakie działania należy podjąć, aby skutecznie zarządzać i rozwijać sprzedaż w ramach MICE, bazując na najnowszych trendach i technologiach. 

MICE turystyka biznesowa - co ją wyróżnia?
Eventy biznesowe w hotelu - możliwości i trendy w branży
Manager sprzedaży MICE w hotelu - zadania i wyzwania 
Hotele przygotowane na MICE – jak pozyskiwać klientów? 
Jaki CRM i system hotelowy do obsługi sektora MICE wybrać? 
Convention bureaux a rozwój turystyki biznesowej
Program konferencji w hotelu – jak go ułożyć?

Nowoczesny
Manager Hotelu

Zapisz się na newsletter 

Subskrybuj newsletter i rozwijaj wiedzę. Branżowe trendy, porady i inspiracje - bez spamu, raz w miesiącu w Twojej skrzynce pocztowej. 

Przesuń aby zapisać
newsletter - nowoczesny Manager Hotelu
Preferencje plików cookie
Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies klikając przycisk Ustawienia. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.
Preferencje plików cookie
Wykorzystanie plików cookie

Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.

Więcej informacji

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie prosimy o kontakt.