Program hotelowy
dla najlepszych obiektów

Program hotelowy dla najlepszych obiektów

Betasi PremiumHotel
- wszystko w jednym miejscu

Całe zarządzanie hotelem w jednym systemie. Kompleksowy PMS z silnikiem rezerwacji. 

Betasi PremiumHotel
Całe zarządzanie hotelem w jednym systemie

Zoptymalizuj działanie hotelu dzięki połączeniu technologii, danych i zarządzania w skutecznym systemie oprogramowania hotelowego. PremiumHotel to system hotelowy, który pozwala zarządzać całym procesem obsługi gościa hotelowego na każdym etapie - od rezerwacji, przez pobyt i usługi towarzyszące, po opiekę posprzedażową i marketing. 

Hotel, restauracja, SPA, medical, usługi dodatkowe? W PremiumHotel z poziomu jednego narzędzia możesz zarządzać całym procesem obsługi i mieć pełną historię gościa na wyciągnięcie ręki! Przechowywanie danych dotyczących rezerwacji pozwoli w łatwy sposób prowadzić CRM oraz marketing i dosprzedaż usług.

Jedno narzędzie do wielu zadań to ogromna oszczędność czasu i eliminacja błędów, dzięki którym usprawnisz zarządzanie i podniesiesz jakość obsługi w Twoim hotelu.

Dlaczego PremiumHotel?

Jeden system hotelowy
- cała historia Gościa

Jeden serwer, jedna baza danych - wiele możliwości
Jeden serwer, jedna baza danych - wiele możliwości

PremiumHotel bazuje na wspólnych danych. Oznacza to pełną synchronizację informacji pochodzących z różnych departamentów i usług. Jednym kliknięciem można sprawdzić obciążenia Gościa pochodzące z wielu miejsc, ale też analizować dane sprzedażowe globalnie dla całego obiektu czy wybranego departamentu.

Aktywna komunikacja z Gościem
Aktywna komunikacja z Gościem

Co wyróżnia dobrą komunikację? Prosty i dopasowany komunikat. Dzięki rozwiązaniom PremiumHotel, Twój Gość może otrzymać jedno potwierdzenie rezerwacji, na którym znajdzie komplet informacji dotyczących pobytu, zaplanowanych zabiegów SPA czy innych atrakcji. Wszystko w jednym miejscu, dla wygody i lepszych doświadczeń Twoich Gości.

Automatyzacja procesów
Automatyzacja procesów

Praca z systemem PremiumHotel umożliwia automatyzację w kilku obszarach: procesy, rezerwacje, kontakt z Gościem, komunikacja między działami. Zautomatyzowanie powtarzalnych czynności, często pracochłonnych, nie tylko oszczędza czas, ale także zmniejsza ryzyko popełnienia błędów.

Produkt, który jest stale rozwijany
Produkt, który jest
stale rozwijany

PremiumHotel to autorski projekt, który sukcesywnie rozwijamy od ćwierćwiecza. Nowe funkcje i optymalizacje, bazujące na potrzebach Klientów, wprowadzamy niemal przy każdej aktualizacji programu. Wiemy, że drobne zmiany mogą przynieść wielkie rezultaty, a ostatnie lata pokazały wyraźnie, że dostosowanie się do zmieniających się warunków, może zadecydować o “być albo nie być” obiektu.

Integracje zewnętrzne
Integracje
zewnętrzne

PremiumHotel posiada udokumentowane API do integracji z zewnętrznymi systemami. Współpracujemy z wiodącymi dostawcami rozwiązań hotelowych i możemy włączyć do systemu operatorów księgowości, dostawców automatyki czy zamków hotelowych i połączyć je w jednym kompleksowym programie dla hotelu.

Skorzystaj
z bezpłatnej konsultacji

Zastanawiasz się czy oprogramowanie Betasi sprawdzi się w Twoim obiekcie? Porozmawiaj z naszym doradcą, który pomoże w ocenie sytuacji i zweryfikowaniu możliwych obszarów wsparcia systemu.

Oprogramowanie wspierające zarządzanie hotelami

Wiele możliwości
- elastyczne dopasowanie funkcji

PremiumHotel to program modułowy. Możesz go rozbudowywać i przebudowywać jak klocki.

To system, który może zmieniać się wraz ze zmianą Twoich potrzeb, bez konieczności implementowania kolejnych programów. Rozwijasz ofertę rekreacyjną? Świetny pomysł! Rozbudowujesz infrastrukturę o nowy obiekt? Żaden problem!

Cokolwiek zdecydujesz, pomożemy dobrać Ci odpowiednie moduły, tak aby system był najlepiej dopasowany do specyfiki i potrzeb Twojego obiektu.

Oprogramowanie wspierające zarządzanie hotelami

Poznaj najważniejsze funkcje systemu

1

Usprawnienie grafików
meldunków i rezerwacji

2

Efektywne zarządzanie
gastronomią i żywieniem

3

Wsparcie działów
sprzątających i serwisowych

4

Efektywna obsługa SPA
i planowania zabiegów

5

Zarządzanie zabiegami 
i obsługa EDM

6

Uproszczenie dokumentów
sprzedażowych i rachunków

7

Ułatwienie obsługi
klientów biznesowych i grup

8

Optymalizacja komunikacji
z gośćmi hotelu

9

Zwiększanie przychodów
i zarządzanie cenami

10

Kontrola dostępu
i obłożenia stref rekreacji

11

Ewidencja i rozliczenia
użyczenia sprzętu

12

Ewidencja czasu pracy
i zarządzanie efektywnością 

13

Program obsługi
punktów sprzedaży

14

Program obsługi
monitorów kuchennych

15

Program obsługi
kiosków multimedialnych

16

Program obsługi
telewizorów hotelowych

17

Współpraca systemu
z zewnętrznymi dostawcami

Ty dbasz o Gości
- PremiumHotel dba o Ciebie

Dostępność serwisu 365 dni
Dostępność serwisu 365 dni

Kiedy większość ludzi odpoczywa… Ty masz najwięcej pracy. Nieoczekiwane zwroty akcji lubią zdarzać się w nocy i w weekendy. Doskonale to rozumiemy, dlatego nasz serwis działa 365 dni w roku. Możesz na nas liczyć. Także w niedziele i święta.

Dedykowane szkolenia
Dedykowane szkolenia

Wiemy, że każdy nowy program wymaga dobrego poznania, aby w pełni wykorzystywać jego potencjał. Dlatego oprócz szczegółowego wdrożenia systemu, oferujemy pełen pakiet szkoleń - stacjonarnie lub online. To co ważne - szkolimy ludzi na docelowej bazie danych, w środowisku, w którym faktycznie będą pracować na co dzień.

Baza wiedzy
Baza wiedzy

Czasem trudno pamiętać o wszystkim, zwłaszcza kiedy niektóre funkcje systemu potrzebne są tylko okresowo. Dostęp do stale aktualizowanej bazy wiedzy oraz szczegółowej dokumentacji opisującej działanie poszczególnych funkcji, pozwoli Tobie i Twoim pracownikom, znaleźć odpowiedzi na nurtujące pytania, o każdej porze dnia i nocy.

Polskie realia, polska firma
Polskie realia, polska firma

Ćwierć wieku w polskim hotelarstwie nauczyło nas z jakimi wyzwaniami mierzą się na co dzień managerowie, właściciele czy obsługa hotelu. Wybierając PremiumHotel masz pewność, że każda funkcja systemu osadzona jest w polskich realiach, a wszystkie aktualizacje są zgodne z obowiązującą literą prawa.

 
 

Dla dużych i małych

Nie ma znaczenia czy prowadzisz hotel butikowy, czarter jachtów czy duży resort - PremiumHotel m.in. dzięki modułowej budowie jest bardzo elastyczny, dzięki temu nie musisz dopasowywać się do systemu, to system dopasuje się do Ciebie.

Więcej niż hotel

Resort - Medical - SPA & Wellness

Doskonale wiemy, że jeśli chodzi o gościnność to znaczy ona dzisiaj dużo więcej niż sam hotel i noclegi. Najlepsze obiekty i ośrodki systematycznie rozwijają ofertę gastronomiczną, zabiegi SPA czy dodatkowe atrakcje gwarantujące Gościom ciekawy wypoczynek.

Hotele Medical SPA skutecznie łączą troskę o zdrowie z dbałością o urodę i profesjonalną rehabilitację z udanym wypoczynkiem. Program PremiumHotel jest na te wyzwania dobrze przygotowany!

Elastyczna konfiguracja modułów systemu daje możliwość obsługi wszystkich niezbędnych obszarów działania obiektu: noclegów, restauracji, zabiegów beauty i masaży czy kompleksów basenowych. Umożliwia również planowanie zabiegów leczniczych, zarządzanie bazą zabiegową i pracą terapeutów oraz tworzenie elektronicznej dokumentacji medycznej zgodnej z zaleceniami Centrum e-Zdrowia (CeZ)

Resort - Medical - SPA & Wellness
Zawsze w kontakcie

Aplikacja mobilna PremiumHotel

Aplikacja PH Mobile

Zarządzanie hotelem oznacza niejednokrotnie konieczność podejmowania szybkich decyzji, wdrażania nagłej zmiany planów czy reagowania w niespodziewanych sytuacjach. Niezbędnym wsparciem pracy w dynamicznie zmieniających się warunkach są urządzenia mobilne, pozwalające na sprawną komunikację i przekazywanie informacji.

Aplikacja mobilna PremiumHotel ułatwia pracę pokojowych, kelnerów, pracowników technicznych, rehabilitantów a także obsługę magazynu i pracę recepcji oraz pomaga w komunikacji z personelem. Mobilna wersja programu przydaje się również w obsłudze punktów POS i może być wykorzystywana w trybie recepcyjnym np. do podpisywania zgód marketingowych.

Wszystko pod kontrolą

Bezpieczeństwo danych

Zarządzanie bezpieczeństwem w obiektach hotelowych to obecnie bardzo ważny temat. Przydzielanie uprawnień, wykonywanie kopii zapasowych, przywracanie kopii bazy danych w razie awarii sprzętu oraz tworzenie polityk bezpieczeństwa dla wielu systemów spędza sen z powiek niejednemu administratorowi.

Dzięki PremiumHotel i zastosowaniu jednego rozwiązania do obsługi wielu departamentów, wszystkie powyższe czynności wykonujemy dla jednej aplikacji, co zdecydowanie ułatwia utrzymanie bezpieczeństwa na odpowiednim poziomie.

Bezpieczeństwo danych
System rezerwacji online bez prowizji

Betasi booking engine

Betasi booking engine czyli mechanizm rezerwacyjny umożliwiający dokonywanie rezerwacji hotelowych online bezpośrednio przez stronę obiektu, jest częścią aplikacji eKlient, która oferuje znacznie więcej opcji aktywnej komunikacji z Gośćmi i narzędzi do zwiększania sprzedaży.

  • Bezpośrednie rezerwacje

Tzw. silnik rezerwacyjny umożliwia Gościom dokonywanie rezerwacji bezpośrednio na stronie hotelu, eliminując potrzebę korzystania z pośredników czy stron pośrednich. To skutkuje mniejszymi kosztami związanymi z prowizjami dla pośredników.

  • Pełna integracja z  PMS

Betasi booking engine jest zintegrowany z systemem hotelowym PremiumHotel, co ułatwia skuteczne zarządzanie rezerwacjami, dostępnością pokoi i świadczeniem usług dodatkowych.

  • Kontrola nad ofertą

Dzięki integracji systemów i wspólnej bazie danych dot. rezerwacji hotel ma pełną kontrolę nad prezentacją oferty, cenami i dostępnością pokoi. Może dostosowywać oferty specjalne, promocje i pakietowe propozycje. Bezpośredni kontakt z Gościem podczas procesu rezerwacji umożliwia budowanie silniejszych relacji. 

 

Co mówią o nas klienci?

Sami prowadzimy rodzinny biznes, więc z radością współpracujemy z ludźmi, którzy podzielają nasze wartości, a firmę Betasi z pewnością możemy do tego grona zaliczyć. To nie tylko specjaliści z ogromnym doświadczeniem w branży hotelarskiej i uzdrowiskowej, ale też zgrany, zawsze dostępny zespół życzliwych ludzi. Z oprogramowania Betasi korzystają wszystkie nasze hotele w Ustce, czyli: Hotel Grand Lubicz - Uzdrowisko Ustka, Hotel Lubicz - Wellness & SPA oraz The Sun by Lubicz. System odpowiada ich różnym potrzebom w kwestii zarządzania obiektem, a także dobrze sprawdza się w zakresie obsługi oferty medycznej, SPA i basenów. Dlatego też z całą odpowiedzialnością możemy polecić firmę Betasi jako rzetelnego partnera w biznesie. 

Łukasz de Lubicz-Szeliski, Prezes Zarządu, Grand Lubicz Uzdrowisko Ustka *****

W Hotelu Heron korzystamy z PremiumHotel od 2021 roku i już z perspektywy tego czasu widzimy jak bardzo program usprawnił pracę wszystkich departamentów. Wszelkie niezbędne dla nas informacje są dostępne w jednym miejscu, co znacznie upraszcza komunikację i przekazywanie danych. Dodatkowo praca z programem jest intuicyjna, więc wdrożenia nowych pracowników do jego obsługi nie wymagają długich godzin nauki, a dodatkowym wsparciem dla personelu jest także stały kontakt z serwisem. 

Sami ciągle szukamy nowych sposobów na ulepszenie i uatrakcyjnienie oferty hotelu, dlatego mocno doceniamy fakt, że dla firmy Betasi jest również ważny rozwój. Program ciągle jest rozwijany, m.in. w odpowiedzi na zgłaszane przez nas potrzeby - na przestrzeni naszej współpracy widzimy duże usprawnienia w działaniu i dostępnych funkcjach.

Marta Klepka, Dyrektor, Heron Live Hotel *****

W Hotelu Bania z otwartością podchodzimy do nowoczesnych narzędzi, które naszym Gościom zapewniają wygodę, a nam pozwalają na optymalizację pracy i osiąganie lepszych wyników biznesowych. Z oprogramowania Betasi korzystamy w obszarze organizacji pracy hotelu, obsługi konferencji oraz SPA Sielsko Anielsko. Zaletą systemu jest jego stały rozwój i możliwość łatwej rozbudowy o dodatkowe funkcje i raporty – jest to szczególnie ważne w przypadku poszerzania oferty hotelu. Istotną dla nas funkcją PremiumHotel są też rozwiązania umożliwiające dynamiczne zarządzanie cenami i konfigurowanie aktualnego kształtu oferty tak, by optymalizować wykorzystanie pokoi. 

Karol Pilch, Dyrektor sprzedaży, Hotel Bania Thermal&Ski ****

System Premium Hotel od firmy Betasi Sp. z o.o. został wdrożony w Hotelu AQUARIUS SPA***** w marcu 2023 roku i jest z powodzeniem wykorzystywany do optymalizacji procesów zarządzania oraz obsługi Gości. Dzięki funkcjom systemu, a także jednej wspólnej bazie danych dostępnej dla wszystkich działów hotelu, udało nam się poprawić komunikację pomiędzy personelem oraz zwiększyć automatyzację pracy działów zajmujących się bezpośrednią obsługą Gości.

Szerokie możliwości raportowania usprawniają procesy decyzyjne i bieżące reagowanie na dynamiczne zmiany w obłożeniu. Profesjonalny serwis oraz fachowe doradztwo z Betasi zapewniają nam wsparcie na każdym etapie współpracy, począwszy od wdrożenia, poprzez liczne aktualizacje uwzględniające indywidualne potrzeby naszego hotelu.

Uważam, że dobry i nowoczesny system hotelowy jest niezbędny do świadczenia usług najwyższej jakości i mogę zarekomendować firmę Betasi jako doświadczonego i kompetentnego Partnera.  

Dominik Leśniak, Dyrektor Generalny, Hotel AQUARIUS SPA*****

Współpracę z Betasi rozpoczęliśmy w 2015 roku realizując wdrożenie systemu w kompleksie Osada Śnieżka, a aktualnie z oprogramowania korzystają wszystkie hotele z Grupy Górskie Resorty. Funkcjonowanie w tak dużej skali niesie sporo wyzwań, więc szczególnie cenimy kompleksowe wsparcie PremiumHotel w obsłudze wielu multidyscyplinarnych obiektów. Istotne są dla nas także rozbudowane możliwości systemu w zakresie dokonywania przekrojowych analiz z uwzględnieniem danych pochodzących ze wszystkich departamentów hotelu. Zautomatyzowane księgowanie na podstawie standardu USALI to dla nas ogromna oszczędność czasu i źródło kluczowych dla zarządzania hotelami danych. 

Wojciech Piotrowski, Wiceprezes Zarządu / Revenue & E-commerce Director, Górskie Resorty

Jako ApartHotel oferujemy Gościom nie tylko noclegi i bliskość Term Uniejów, ale także doskonałą kuchnię i możliwość organizacji imprez oraz eventów. Aby świadczyć kompleksowe usługi na wysokim poziomie potrzebujemy solidnego wsparcia ze strony programu hotelowego. Od początku działalności obiektu korzystamy z oprogramowania Betasi,  jesteśmy zadowoleni z działania systemu oraz wysokiej jakości obsługi serwisowej oraz szkoleniowej. 

Edyta Majewska, Dyrektor Generalny, Aparthotel Termy Uniejów ****

Oferta hotelu Natura Mazur jest szeroka, dlatego szczególnie zależało nam na tym, by wdrożyć system hotelowy, który pozwoli połączyć wszystkie obszary działalności. Podjęliśmy dobrą decyzję wybierając PremiumHotel. Oprogramowanie Betasi jest wszechstronne i daje naprawdę duże możliwości wykorzystania, jednocześnie umożliwiając ich dostosowanie do indywidualnych potrzeb obiektu. U nas sprawdza się zarówno w zarządzaniu hotelem, strefą SPA czy zapleczem konferencyjnym, jak i w sezonowej obsłudze punktów gastronomicznych oraz wynajmu domków letniskowych. Doceniamy również bezpośredni kontakt z firmą, możliwość realizacji szkoleń i niezawodne wsparcie działu serwisowego. 

Adriana Rogalska, Dyrektor, Natura Mazur**** Resort & Conference

Kilkukrotnie miałem okazję realizować wdrożenie oprogramowania Betasi w hotelach z Grupy Górskie Resorty, z których każdy ma nieco odmienny charakter i własną specyfikę. Dobór modułów i zakres działania PremiumHotel każdorazowo byliśmy w stanie skonfigurować tak, by zapewnić sprawne funkcjonowanie naszych hoteli. Wykorzystywanie tego samego systemu we wszystkich działach kolejnych obiektów znacznie upraszcza czynności operacyjne i umożliwia stały rozwój naszej oferty.      

Karol Brześkiewicz, Dyrektor, Platinum Mountain ***** Hotel & Spa

Z uwagi na pięciogwiazdkowy standard Hotelu Hamilton i jego usytuowanie w bliskim naszym zachodnim sąsiadom Świnoujściu, spore grono Gości korzystających z ofert obiektu to turyści z Niemiec. Oprogramowanie Betasi od lat umożliwia nam sprawną, skuteczną obsługę tych grup zorganizowanych m.in. dzięki możliwości automatycznego planowania zabiegów. System upraszcza realizację niezbędnych rozliczeń i dokumentacji, co jest wielką zaletą tego rozwiązania. 

Roman Kucierski, Dyrektor Zarządzający, Hamilton Conference Hotel Spa & Wellness *****

W Holimo szczególnie cenimy dobre relacje. Stawiamy na nie zarówno w podejściu do naszych Gości, naszego zespołu, jak i do naszych partnerów biznesowych. Firmę Betasi doceniamy zarówno jako dostawcę oprogramowania hotelowego, które skutecznie wspiera codzienne funkcjonowanie naszego obiektu, jak i za profesjonalne wsparcie w zakresie używania tego narzędzia. Niezwykle cenimy sobie także życzliwość i dobrą atmosferę, w jakiej nasza współpraca się odbywa. Można na nich liczyć przez 365 dni w roku.

Agata Hendzel, Członek Zarządu, Holimo Hotel

Firma Betasi zdecydowanie zdaje sobie sprawę z tego, że przy wdrażaniu systemu PMS dobra organizacja to podstawa sukcesu. Nie tylko maja sprawdzony plan działania, ale także potrafią skutecznie go zrealizować. Uruchomienie oprogramowania zawsze wiąże się ze sporym zamieszaniem, wynikającym z konieczności skoordynowania prac we wszystkich departamentach, dla wielu urządzeń w obiekcie. Ogromne doświadczenie pracowników serwisu pomaga sprawnie i bezpiecznie przejść przez cały ten proces oraz jest nieocenionym wsparciem na późniejszych etapach pracy z programem.

Paweł Sobiło, Informatyk, Shuum Boutique Wellness Hotel ****

W Grupie Hoteli Nadmorskich Hotel Unitral specjalizuje się w ofercie Medical SPA, oferując Gościom bogaty wybór zabiegów leczniczych, zabiegów SPA oraz saun i basenów. W planowaniu wizyt oraz zarządzaniu harmonogramami pracy wspierają nas rozwiązania marki Betasi. Szczególnie doceniamy ich elastyczność i to, że rozwijają się razem z nami, a kolejne rozbudowy naszego hotelu i poszerzanie oferty nie wymagają od nas zmiany dostawcy oprogramowania. 

Joanna Małgorzata Kugler, Dyrektor sprzedaży i marketingu, Hotel Medical SPA Unitral Mielno****

Zdecydowaliśmy się na wybór oprogramowania Betasi m.in. dlatego,  że w ramach systemu możliwa była integracja z już istniejącymi w obiekcie urządzeniami typu bramki basenowe czy zamki hotelowe. Zmiana programu do zarządzania hotelem na PremiumHotel nie tylko pozwoliła uniknąć kosztownej wymiany sprzętu, ale przyczyniła się również do optymalizacji pracy. Połączenie obsługi wszystkich departamentów w ramach jednego systemu znacznie usprawnia procesy i pozwala działać skuteczniej.

Weronika Matula, Dyrektor hotelu, Hotel Stok**** Ski & Spa

Współpracujemy z firmą Betasi nieprzerwanie od 2012 roku, czyli od ponad 10 lat, na przestrzeni których Premium Hotel wdrażaliśmy w czterech obiektach Olymp. 

Decyzję o kompleksowym wdrożeniu systemu Premium Hotel w każdym dziale naszych obiektów uważamy za korzystną oraz godną polecenia innym firmom. 

Wspólna dla wszystkich obiektów baza danych, znacznie ułatwia wewnętrzną komunikację i zarządzanie. Jeden program umożliwia kompleksową obsługę rezerwacji i dostęp do bieżących danych. Oprogramowanie i jego elastyczne funkcje pozwalają sprawnie rozwijać działalność, przeprowadzać zmiany personalne i realizować szkolenia nowych pracowników. 

Firma BETASI bardzo profesjonalnie podchodzi do wszystkich zadań, wspiera wiedzą, dostarcza wysokiej jakości rozwiązania oraz sprawnie reaguje na nasze wszelkie zgłoszenia i prośby. 

Dyrekcja, Zarząd zespół obiektów Olymp, Olymp spa&wellness

Porozmawiajmy
o Twoim obiekcie

Chętnie odpowiemy na pytania i omówimy możliwości wykorzystania systemu Betasi dopasowane do specyfiki Twojego hotelu!

Jakie problemy rozwiązuje
skuteczny program dla hotelu?

Najlepsze oprogramowanie hotelowe to skuteczne narzędzia do zarządzania hotelem, które integrują kluczowe obszary funkcjonowania, pomagając personelowi hotelowemu w zapewnieniu Gościom wyjątkowego i komfortowego doświadczenia pobytu. Oto niektóre z głównych problemów, które program hotelowy dostosowany do obiektu, pomaga rozwiązać:
Grafik rezerwacji oraz zarządzanie pokojami
Obsługa rezerwacji grupowych
Komunikacja z klientem
Wysoka jakość obsługi klienta i budowanie lojalności
Bezpieczeństwo i prywatność danych
Integracja z systemami płatności
Elastyczność w dostosowywaniu cen
Analiza danych i raportowanie

Nie przegap
trendu mobilności 

Zrewolucjonizuj doświadczenia Gości hotelowych dzięki mobilnym narzędziom marketingowym i aktywnej komunikacji w aplikacji hotelowej eKlient

Nie przegap trendu mobilności
Preferencje plików cookie
Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies klikając przycisk Ustawienia. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.
Preferencje plików cookie
Wykorzystanie plików cookie

Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.

Więcej informacji

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie prosimy o kontakt.