Referencje naszych klientów 

Sprawdź opinie na temat współpracy 
Zobacz, z jakich rozwiązań systemu korzystają obiekty

Z dumą mówimy o tym, że jesteśmy topowym obiektem Medical w Polsce i to właśnie system do zarządzania medycznym obszarem działalności był punktem wyjścia naszej współpracy z firmą Betasi. Dość szybko okazało się jednak, że oprogramowanie PremiumHotel oferuje również możliwość kompleksowej obsługi części hotelowej, więc wdrożyliśmy je w całym obiekcie. Naszym Gościom oferujemy nie tylko luksusowy relaks, ale także profesjonalną terapię czy rehabilitacje, a funkcje systemu bardzo dobrze odpowiadają specyficznym potrzebom i wymogom stawianym świadczeniu oferowanych przez nas usług. 

Wojciech Tworek, General Manager
Bristol **** Art & Medical Spa

Współpracę z Betasi rozpoczęliśmy w 2015 roku realizując wdrożenie systemu w kompleksie Osada Śnieżka, a aktualnie z oprogramowania korzystają wszystkie hotele z Grupy Górskie Resorty. Funkcjonowanie w tak dużej skali niesie sporo wyzwań, więc szczególnie cenimy kompleksowe wsparcie PremiumHotel w obsłudze wielu multidyscyplinarnych obiektów. Istotne są dla nas także rozbudowane możliwości systemu w zakresie dokonywania przekrojowych analiz z uwzględnieniem danych pochodzących ze wszystkich departamentów hotelu. Zautomatyzowane księgowanie na podstawie standardu USALI to dla nas ogromna oszczędność czasu i źródło kluczowych dla zarządzania hotelami danych. 

Wojciech Piotrowski, Wiceprezes Zarządu / Revenue & E-commerce Director
Górskie Resorty

Sami prowadzimy rodzinny biznes, więc z radością współpracujemy z ludźmi, którzy podzielają nasze wartości, a firmę Betasi z pewnością możemy do tego grona zaliczyć. To nie tylko specjaliści z ogromnym doświadczeniem w branży hotelarskiej i uzdrowiskowej, ale też zgrany, zawsze dostępny zespół życzliwych ludzi. Z oprogramowania Betasi korzystają wszystkie nasze hotele w Ustce, czyli: Hotel Grand Lubicz - Uzdrowisko Ustka, Hotel Lubicz - Wellness & SPA oraz The Sun by Lubicz. System odpowiada ich różnym potrzebom w kwestii zarządzania obiektem, a także dobrze sprawdza się w zakresie obsługi oferty medycznej, SPA i basenów. Dlatego też z całą odpowiedzialnością możemy polecić firmę Betasi jako rzetelnego partnera w biznesie. 

Łukasz de Lubicz-Szeliski, Prezes Zarządu
Grand Lubicz Uzdrowisko Ustka *****

W Hotelu Heron korzystamy z PremiumHotel od 2021 roku i już z perspektywy tego czasu widzimy jak bardzo program usprawnił pracę wszystkich departamentów. Wszelkie niezbędne dla nas informacje są dostępne w jednym miejscu, co znacznie upraszcza komunikację i przekazywanie danych. Dodatkowo praca z programem jest intuicyjna, więc wdrożenia nowych pracowników do jego obsługi nie wymagają długich godzin nauki, a dodatkowym wsparciem dla personelu jest także stały kontakt z serwisem. 

Sami ciągle szukamy nowych sposobów na ulepszenie i uatrakcyjnienie oferty hotelu, dlatego mocno doceniamy fakt, że dla firmy Betasi jest również ważny rozwój. Program ciągle jest rozwijany, m.in. w odpowiedzi na zgłaszane przez nas potrzeby - na przestrzeni naszej współpracy widzimy duże usprawnienia w działaniu i dostępnych funkcjach.

Marta Klepka, Dyrektor
Heron Live Hotel *****

W Hotelu Bania z otwartością podchodzimy do nowoczesnych narzędzi, które naszym Gościom zapewniają wygodę, a nam pozwalają na optymalizację pracy i osiąganie lepszych wyników biznesowych. Z oprogramowania Betasi korzystamy w obszarze organizacji pracy hotelu, obsługi konferencji oraz SPA Sielsko Anielsko. Zaletą systemu jest jego stały rozwój i możliwość łatwej rozbudowy o dodatkowe funkcje i raporty – jest to szczególnie ważne w przypadku poszerzania oferty hotelu. Istotną dla nas funkcją PremiumHotel są też rozwiązania umożliwiające dynamiczne zarządzanie cenami i konfigurowanie aktualnego kształtu oferty tak, by optymalizować wykorzystanie pokoi. 

Karol Pilch, Dyrektor sprzedaży
Hotel Bania Thermal&Ski ****

System Premium Hotel od firmy Betasi Sp. z o.o. został wdrożony w Hotelu AQUARIUS SPA***** w marcu 2023 roku i jest z powodzeniem wykorzystywany do optymalizacji procesów zarządzania oraz obsługi Gości. Dzięki funkcjom systemu, a także jednej wspólnej bazie danych dostępnej dla wszystkich działów hotelu, udało nam się poprawić komunikację pomiędzy personelem oraz zwiększyć automatyzację pracy działów zajmujących się bezpośrednią obsługą Gości.

Szerokie możliwości raportowania usprawniają procesy decyzyjne i bieżące reagowanie na dynamiczne zmiany w obłożeniu. Profesjonalny serwis oraz fachowe doradztwo z Betasi zapewniają nam wsparcie na każdym etapie współpracy, począwszy od wdrożenia, poprzez liczne aktualizacje uwzględniające indywidualne potrzeby naszego hotelu.

Uważam, że dobry i nowoczesny system hotelowy jest niezbędny do świadczenia usług najwyższej jakości i mogę zarekomendować firmę Betasi jako doświadczonego i kompetentnego Partnera.  

Dominika Leśniak, Dyrektor Generalny
Hotel AQUARIUS SPA*****

Jako ApartHotel oferujemy Gościom nie tylko noclegi i bliskość Term Uniejów, ale także doskonałą kuchnię i możliwość organizacji imprez oraz eventów. Aby świadczyć kompleksowe usługi na wysokim poziomie potrzebujemy solidnego wsparcia ze strony programu hotelowego. Od początku działalności obiektu korzystamy z oprogramowania Betasi,  jesteśmy zadowoleni z działania systemu oraz wysokiej jakości obsługi serwisowej oraz szkoleniowej. 

Edyta Majewska, Dyrektor Generalny
Aparthotel Termy Uniejów ****

Oferta hotelu Natura Mazur jest szeroka, dlatego szczególnie zależało nam na tym, by wdrożyć system hotelowy, który pozwoli połączyć wszystkie obszary działalności. Podjęliśmy dobrą decyzję wybierając PremiumHotel. Oprogramowanie Betasi jest wszechstronne i daje naprawdę duże możliwości wykorzystania, jednocześnie umożliwiając ich dostosowanie do indywidualnych potrzeb obiektu. U nas sprawdza się zarówno w zarządzaniu hotelem, strefą SPA czy zapleczem konferencyjnym, jak i w sezonowej obsłudze punktów gastronomicznych oraz wynajmu domków letniskowych. Doceniamy również bezpośredni kontakt z firmą, możliwość realizacji szkoleń i niezawodne wsparcie działu serwisowego. 

Adriana Rogalska, Dyrektor
Natura Mazur**** Resort & Conference

Kilkukrotnie miałem okazję realizować wdrożenie oprogramowania Betasi w hotelach z Grupy Górskie Resorty, z których każdy ma nieco odmienny charakter i własną specyfikę. Dobór modułów i zakres działania PremiumHotel każdorazowo byliśmy w stanie skonfigurować tak, by zapewnić sprawne funkcjonowanie naszych hoteli. Wykorzystywanie tego samego systemu we wszystkich działach kolejnych obiektów znacznie upraszcza czynności operacyjne i umożliwia stały rozwój naszej oferty.      

Karol Brześkiewicz, Dyrektor
Platinum Mountain ***** Hotel & Spa

Z uwagi na pięciogwiazdkowy standard Hotelu Hamilton i jego usytuowanie w bliskim naszym zachodnim sąsiadom Świnoujściu, spore grono Gości korzystających z ofert obiektu to turyści z Niemiec. Oprogramowanie Betasi od lat umożliwia nam sprawną, skuteczną obsługę tych grup zorganizowanych m.in. dzięki możliwości automatycznego planowania zabiegów. System upraszcza realizację niezbędnych rozliczeń i dokumentacji, co jest wielką zaletą tego rozwiązania. 

Roman Kucierski, Dyrektor Zarządzający
Hamilton Conference Hotel Spa & Wellness *****
  • 1
  • 2

Zastanawiasz się czy oprogramowanie Betasi sprawdzi się w Twoim obiekcie? Porozmawiaj z naszym doradcą, który pomoże w ocenie sytuacji i zweryfikowaniu możliwych obszarów wsparcia systemu.

Nie tylko Ty! Dlatego w zakładce FAQ odpowiedzieliśmy na te najczęściej zadawane i omówiliśmy kluczowe, przy wyborze programu do hotelu, kwestie.

Preferencje plików cookie
Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies klikając przycisk Ustawienia. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.
Preferencje plików cookie
Wykorzystanie plików cookie

Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.

Więcej informacji

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie prosimy o kontakt.