Interaktywny kiosk dla Gości

Dotykowy kiosk multimedialny

System interaktywnego kiosku
dodatkowe wsparcie w obsłudze Gości obiektu

Wykorzystaj samoobsługowe kioski multimedialne w hotelu by uatrakcyjnić pobyt i odciążyć personel. Pozwól gościom na samodzielne zameldowanie, realizację płatności online i zdalną rezerwacje usług. W nowoczesny sposób zaprezentuj hotelowe atrakcje, polecane restauracje i ciekawe miejsca do odwiedzenia w okolicy.

Samoobsługowe kioski multimedialne stanowią skuteczną alternatywę dla tradycyjnej recepcji hotelowej. Ich wszechstronność pozwala dostosować je do potrzeb obiektów hotelowych różnej wielkości i wykorzystywać w działaniach podnoszących jakość obsługi gości.

PremiumHotel Klient to program przeznaczony do obsługi kiosków dla gości,umożliwiający między innymi zameldowania i wymeldowania gości czy obsługę różnych form ich rozliczania: płatność linkiem, kartą, gotówką. Program instalowany jest na urządzeniach z ekranem dotykowym i systemem operacyjnym Windows.

System interaktywnego kiosku
System wyświetlaczy samoobsługowych

Większa niezależność dla Gości

Większa niezależność dla Gości

W obiektach hotelowych, zwłaszcza tych czynnych całą dobę, tradycyjna recepcja wymaga dużego nakładu pracy i obsługi w różnych porach. System kiosków samoobsługowych pozwala gościom na samodzielne meldowanie się, bez względu na godzinę - dostępność tej opcji odciąża personel i przyspiesza proces zameldowania.

Infokiosk to nie tylko możliwość samodzielnego przejścia przez check-in oraz dokonania płatności online dająca Gościom większą prywatność i bezpieczeństwo danych, ale także opcja wykorzystania w infokiosku wielu języków ułatwiająca obsługę obcokrajowców.

Interaktywna powierzchnia reklamowa

Skuteczny marketing hotelu

Kioski multimedialne oferują możliwość eksponowania atrakcyjnych treści reklamowych, promocji i ofert hotelowych. To skuteczne narzędzie marketingowe by przyciągać uwagę gości, zachęcać ich do zakupu dodatkowych usług czy zaprezentować atrakcje dostępne w obiekcie lub w okolicy.

Goście mogą korzystać z aplikacji w kiosku, aby samodzielnie rezerwować dodatkowe usługi takie jak posiłki, zabiegi spa czy siłownię. To nie tylko zwiększa wygodę, ale także minimalizuje ryzyko pomyłek w zamówieniach i płatnościach.

Skuteczny marketing hotelu
Więcej niż infokiosk

Dodatkowe funkcje ekranu

Oprogramowanie na ekranie dotykowym może pełnić również rolę obsługi punktu zabiegowego. W przypadku zalogowania się do programu pracownika wykonującego zabiegi, system daje możliwość odznaczenia obecności gościa, podglądu planu zabiegów, ewidencji prac dodatkowych wykonywanych przez personel czy oceny zadowolenia gościa z usługi.

Dodatkowe funkcje ekranu

Wykorzystaj hotelowy kiosk interaktywny

Aplikacja na multimedialny kiosk sprawdzi się m.in. w modułach:

Porozmawiajmy o Twoim obiekcie

i możliwościach wykorzystania rozwiązania PremiumHotel w zarządzaniu.
Wypełnij formularz, a nasz konsultant skontaktuje się by umówić się na rozmowę.

Przesuń w prawo by wysłać

Może Cię też zainteresować

Nowoczesny
Manager Hotelu

Dołącz do newslettera

Subskrybuj newsletter i rozwijaj wiedzę. Branżowe trendy, porady i inspiracje - bez spamu,
raz w miesiącu w Twojej skrzynce pocztowej. 

Przesuń aby zapisać
newsletter - nowoczesny Manager Hotelu
Preferencje plików cookie
Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies klikając przycisk Ustawienia. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.
Preferencje plików cookie
Wykorzystanie plików cookie

Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.

Więcej informacji

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie prosimy o kontakt.