- Rezerwacje i recepcja
- Gastronomia i magazyn
- Housekeeping i dział techniczny
- SPA i planowanie zabiegów
- Medical i EDM w hotelu
- Sprzedaż i rozliczenia
- Konferencje (MICE)
- Marketing i system CRM
- Revenue Management System (RMS)
- Baseny, aquaparki i strefy fitness
- Wypożyczalnia i czarter
- Zarządzanie personelem
- Ekrany dotykowe POS
- System wyświetlaczy KDS
- Interaktywny kiosk dla Gości
- Telewizja hotelowa
- Integracje zewnętrzne
Interaktywny kiosk dla Gości
Dotykowy kiosk recepcyjny
System interaktywnego kiosku recepcyjnego to
dodatkowe wsparcie w obsłudze Gości Twojego hotelu
Wykorzystaj samoobsługowe kioski recepcyjne w hotelu by uatrakcyjnić pobyt i odciążyć personel. Pozwól gościom na samodzielne zameldowanie, realizację płatności online i zdalną rezerwacje usług. W nowoczesny sposób zaprezentuj hotelowe atrakcje, polecane restauracje i ciekawe miejsca do odwiedzenia w okolicy.
Samoobsługowe kioski multimedialne stanowią skuteczną alternatywę dla tradycyjnej recepcji hotelowej. Ich wszechstronność pozwala dostosować je do potrzeb obiektów hotelowych różnej wielkości i wykorzystywać w działaniach podnoszących jakość obsługi gości.
PremiumHotel Klient to program przeznaczony do obsługi kiosków recepcyjnych dla gości, umożliwiający między innymi zameldowania i wymeldowania gości czy obsługę różnych form ich rozliczania: płatność linkiem, kartą, gotówką. Program instalowany jest na urządzeniach z ekranem dotykowym i systemem operacyjnym Windows.
System wyświetlaczy samoobsługowych
Większa niezależność dla Gości
W obiektach hotelowych, zwłaszcza tych czynnych całą dobę, tradycyjna recepcja wymaga dużego nakładu pracy i obsługi w różnych porach. System kiosków samoobsługowych pozwala gościom na samodzielne meldowanie się, bez względu na godzinę - dostępność tej opcji odciąża personel i przyspiesza proces zameldowania.
Infokiosk to nie tylko możliwość samodzielnego przejścia przez check-in oraz dokonania płatności online dająca Gościom większą prywatność i bezpieczeństwo danych, ale także opcja wykorzystania w infokiosku wielu języków ułatwiająca obsługę obcokrajowców.
Interaktywna powierzchnia reklamowa
Skuteczny marketing hotelu
Kioski multimedialne oferują możliwość eksponowania atrakcyjnych treści reklamowych, promocji i ofert hotelowych. To skuteczne narzędzie marketingowe by przyciągać uwagę gości, zachęcać ich do zakupu dodatkowych usług czy zaprezentować atrakcje dostępne w obiekcie lub w okolicy.
Goście mogą korzystać z aplikacji w kiosku, aby samodzielnie rezerwować dodatkowe usługi takie jak posiłki, zabiegi spa czy siłownię. To nie tylko zwiększa wygodę, ale także minimalizuje ryzyko pomyłek w zamówieniach i płatnościach.
Oprogramowanie kiosków samoobsługowych - więcej niż infokiosk
Dodatkowe funkcje ekranu
interaktywnego kiosku w hotelu
Oprogramowanie na ekranie dotykowym może pełnić również rolę obsługi punktu zabiegowego. W przypadku zalogowania się do programu pracownika wykonującego zabiegi, system daje możliwość odznaczenia obecności gościa, podglądu planu zabiegów, ewidencji prac dodatkowych wykonywanych przez personel czy oceny zadowolenia gościa z usługi.
Wykorzystaj hotelowy kiosk interaktywny
Aplikacja na multimedialny kiosk sprawdzi się m.in. w modułach:
Porozmawiajmy o Twoim obiekcie
i możliwościach wykorzystania rozwiązania PremiumHotel w zarządzaniu.
Wypełnij formularz, a nasz konsultant skontaktuje się by umówić się na rozmowę.