Co to jest system HMS?

Hotel Management Suite to więcej niż tradycyjny PMS, to kompleksowy system zarządzania całym hotelem i obsługą Gości na każdym etapie pobytu w hotelu. Zintegrowane oprogramowanie hotelowe tworzące zestaw zsynchronizowanych narzędzi i aplikacji, które współpracują, aby zapewnić najlepsze rozwiązania do zarządzania wszystkimi operacjami hotelu w jednej platformie.

  • Spójny system dla całego hotelu
  • Kompletna baza danych  
  • Zaawansowane raportowanie
  • Modułowa budowa i funkcje

Nowy rok gościnności

Co znajdziesz w materiale?

Kalendarz Hotelarza
- 365 dni gościnności

Nowy rok gościnności to coś więcej niż zwykły kalendarz – to kompendium wiedzy i inspiracji, które ma na celu wspieranie hotelarzy w podejmowaniu świadomych decyzji, kreowaniu niezapomnianych doświadczeń dla gości oraz efektywnym zarządzaniu operacjami hotelowymi.

Kalendarz Hotelarza 2025 powstał myślą o profesjonalistach z branży hotelarskiej.  Przygotowaliśmy kolejną edycję materiału jako narzędzie wsparcia w planowaniu i optymalizacji działań operacyjnych oraz marketingowych. Zapraszamy do wykorzystania go jako planera codziennej pracy i podręcznego notatnika.  Nowy rok gościnności to:

  • Kluczowe daty, wydarzenia branżowe, święta i sezonowe szczyty, które mogą wpłynąć na popyt turystyczny i preferencje gości.  
  • Praktyczna checklista planowania ofert i kampanii sprzedażowych
  • Pakiet konkretnych wskazówek i pomysłów na komunikację i marketing hotelu 
Kalendarz hotelarski na rok 2025

Nowy rok gościnności

Zaplanuj go z Kalendarzem Hotelarza 2025

Dołącz do newslettera Nowoczesny Manager Hotelu! Śledź trendy, rozwijaj wiedzę i odbierz dostęp do praktycznego kompendium wydarzeń, porad i pomysłów na promocję hotelu!

Przesuń aby zapisać
Twój niezbędnik

Jak praktycznie wykorzystać
kalendarz Hotelarza?

Branża hotelarska jest wyjątkowo dynamiczna i sezonowa, sprawne poruszanie się w tym środowisku wymaga nie tylko doskonałej znajomości trendów i preferencji Gości, ale także umiejętności skrupulatnego planowania i realizowania zadań.  Kalendarz to skuteczne narzędzie wspierające codzienna pracę, przydatne zwłaszcza w zarządzaniu i marketingu - sprawdź w jakich obszarach warto je wykorzystać!

Planowanie Promocji

Wykorzystaj ważne dni i okresy do zaplanowania promocji z odpowiednim wyprzedzeniem. Nie przegap terminu na przygotowanie oferty specjalnych pakietów i wydarzeń tematycznych, które przyciągną gości i wyróżnią Twój hotel na tle konkurencji.

Angażowanie Gości

 Sprawdź inspiracje do angażowania Gości przez cały rok, wykorzystując nietypowe dni obchodów do organizacji unikalnych atrakcji lub ofert specjalnych.

Optymalizacja pracy

Przygotuj się na sezonowe zmiany w popycie, planując z wyprzedzeniem zasoby, personel i usługi, aby jak najlepiej wykorzystać okresy szczytowe i spokojniejsze miesiące.

Komunikacja z Gośćmi

Użyj informacji z kalendarza do tworzenia angażujących treści w mediach społecznościowych, newsletterach i na stronie internetowej hotelu, by budować relacje z gośćmi i zachęcić ich do powrotów. Działając według kalendarza bez zbędnego stresu, wcześniej zaplanujesz przygotowanie materiałów promocyjnych i zlecisz kampanie.

Edukacja Personelu

Podziel się wiedzą i inspiracjami z kalendarza z zespołem, by wspólnie wypracować wyjątkowe rozwiązania, najlepsze dla waszego obiektu. Bycie na bieżąco z planowanymi wydarzeniami i planem działania pozwoli jeszcze bardziej skupić się na Gościach.

#hospitalityup
Nowy rok gościnności

Niezależnie od tego, czy prowadzisz mały, butikowy hotel, czy zarządzasz dużym obiektem sieciowym, "Nowy rok gościnności" został zaprojektowany, aby służyć Ci jako źródło inspiracji i praktycznej wiedzy. Pobierz, wydrukuj i nie przegap żadnej okazji i planuj działania z wyprzedzeniem pozwalającym na spokojną pracę!

Kalendarz hotelarza to dla Managerów i Właścicieli obiektów noclegowych drogowskaz, wskazujący kluczowe kierunki działania w dynamicznie zmieniającym się świecie hotelarstwa. Przydatny zbiór dat, wydarzeń i pomysłów, które mogą stać się pretekstem do stworzenia unikatowej oferty dla Gości.

Anna Pasiut

Marketing Manager

Zajrzyj do wnętrza kalendarza

Zobacz przykładowe strony

Kalendarz hotelarza 2025 twój przewodnik po gościnności

Newsletter Nowoczesny Manager Hotelu - dołącz teraz!
Przesuń w prawo aby wysłać
Preferencje plików cookie
Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies klikając przycisk Ustawienia. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.
Preferencje plików cookie
Wykorzystanie plików cookie

Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.

Więcej informacji

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie prosimy o kontakt.