Co to jest system HMS?

Hotel Management Suite to więcej niż tradycyjny PMS, to kompleksowy system zarządzania całym hotelem i obsługą Gości na każdym etapie pobytu w hotelu. Zintegrowane oprogramowanie hotelowe tworzące zestaw zsynchronizowanych narzędzi i aplikacji, które współpracują, aby zapewnić najlepsze rozwiązania do zarządzania wszystkimi operacjami hotelu w jednej platformie.

  • Spójny system dla całego hotelu
  • Kompletna baza danych  
  • Zaawansowane raportowanie
  • Modułowa budowa i funkcje

Oprogramowanie housekeeping i obsługa działu technicznego

Postaw na lepszą organizację

Oprogramowanie housekeepingowe
wspierające pracę personelu sprzątającego

Usprawnij pracę służby pięter dzięki wykorzystaniu programu obsługi housekeeping.
Postaw na skuteczną komunikację i zwiększ komfort gości z systemem HSK dzięki takim funkcjom jak: optymalizacja przydziału pokoi, bieżący status sprzątania czy raporty.

Wiemy, że skuteczne zarządzanie sprzątaniem i pracami serwisowymi to istotne zadania w codziennej pracy kierowników housekeepingu. Utrzymanie odpowiedniego standardu czystości i jakości sprzątania bezpośrednio przekłada się na komfort gości i ich zadowolenie z pobytu w obiekcie.

System zarządzania housekeepingem HSK to element oprogramowania Betasi dedykowany managerom i załogom hotelowej służby pięter. Funkcje systemu HSK są odpowiedzią na typowe problemy i wyzwania związane z koordynacją pracy personelu sprzątającego, takie jak konieczność optymalizacji zarządzania w tym obszarze i kontrolowania jakości sprzątania.

Oprogramowanie hausekeepingowe
Optymalizacja przydziału pokoi
Skuteczna optymalizacja przydziału pokoi z aplikacją PremiumHotel

Zapewnienie bezpieczeństwa sanitarnego personelowi i gościom hotelowym to między innymi odpowiedzialność za działania związane z przygotowaniem pokoi dla gości czy utrzymanie czystości w ciągach komunikacyjnych i pomieszczeniach ogólnodostępnych. Zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważne w tym przypadku jest sprawne zorganizowanie pracy pokojowych i szybkie przekazywanie informacji na temat wykonanych prac.

  • Funkcje PremiumHotel umożliwiają skonfigurowanie systemu w sposób dopasowany do specyfiki hotelu i jego potrzeb, z uwzględnieniem ilości personelu, przyjętego systemu pracy zespołów i obowiązujących procedur.
  • Przydział pokoi dla serwisu sprzątającego możemy zrealizować przypisując zadania według typów i statusów pokoi, ich umiejscowienia na planie budynku czy obłożenia konkretnych pracowników.
  • Dodatkowo, każdą wykonaną czynność i wynikającą z niej zmianę statusu pokoju (posprzątany - do sprawdzenia – gotowy na przyjęcie gości) jesteśmy w stanie odnotować i udostępnić do wiadomości kierownika czy recepcji.
Grafik pracy pokojowych i automatyzacja przydziału pokoi
Grafik pracy pokojowych i automatyzacja przydziału pokoi
Status sprzątania z aplikacji, centrali telefonicznej lub kart
Status sprzątania z aplikacji, centrali telefonicznej lub kart
Raporty sprzątania, ewidencja i rozliczanie czasu pracy
Raporty sprzątania, ewidencja i rozliczanie czasu pracy
Lepsza komunikacja działu housekeepning

Aplikacja mobilna
dla personelu hotelu

Specyfika pracy personelu hotelowo-serwisowego wiąże się z rozproszeniem pracowników po obiekcie oraz dużą dynamiką przydziału zadań. Szczególnie ważna w organizacji pracy houskeepingu jest więc skuteczna komunikacja między pracownikami służby pięter i wymiana informacji z pozostałymi działami.

Aplikacja PH Mobile, dostępna na telefony i tablety w połączeniu z oprogramowaniem Premium Hotel oferuje szereg dodatkowych korzyści:

  • Sprawne zarządzanie pracą z wykorzystaniem grafiku pracy pokojowych i automatyzacji przydziału sprzątania pokoi oraz części wspólnych np. sal konferencyjnych
  • Bieżący dostęp do informacji o postępach w sprzątaniu dzięki informacjom o zmianach statusów pokoi przekazywanym w czasie rzeczywistym (posprzątany - do sprawdzenia – gotowy na przyjęcie gości)
  • Możliwość ewidencji zasobów pokoju np. łóżeczek, dostawek, dodatkowego sprzętu
  • Obsługa dodatkowych zadań jak np. zmiana pościeli czy wymiana żarówki, z możliwością przydzielenia ich realizacji do wskazanych pracowników
  • Dostęp o wspólnej bazy informacji na temat rzeczy zagubionych i znalezionych
  • Mobilny system zgłaszania i monitorowania usterek pozwalający na przypisanie ich do pracownika technicznego i kontrolę wykonania niezbędnych napraw

Każdy moduł PH Mobile w aplikacji umożliwia również sprawdzenie karty Gościa oraz wymeldowanie rozliczonej osoby (w tym przypadku urządzenie powinno mieć technologię NFC)

Aplikacja mobilna dla personelu
Informacje o zmianach statusów pokoi w czasie rzeczywistym i historia zmian
Informacje o zmianach statusów pokoi w czasie rzeczywistym i historia zmian
Obsługa zadań z możliwością przydzielenia do wskazanych pracowników
Obsługa zadań z możliwością przydzielenia do wskazanych pracowników
Zarządzanie zawartością minibaru i ewidencja zużycia towarów
Zarządzanie zawartością minibaru i ewidencja zużycia towarów
Serwis i dział techniczny

Personel do zadań
specjalnych

Zdarza się, że pracownicy housekeepingu czy działu technicznego realizują również specjalne życzenia gości i pomagają w zapewnieniu im komfortowego pobytu w hotelu. Aby skutecznie i dyskretnie mogli wykonywać swoje obowiązki, potrzebują szybkich i konkretnych informacji na temat przypisanych im zadań.

Zgłoszenia obsługiwane z wykorzystaniem aplikacji PH mobile łączą w jednym miejscu komunikaty dla pracowników, zgłoszone usterki, rzeczy znalezione i pozostałe wiadomości. Poprzez elastyczność konfiguracji ustawień tworzonych zadań (np. potwierdzenie odczytu, zadania cykliczne, załączniki) sposób ich wykorzystania jest niemal nieograniczony.

Personel do zadań specjalnych
Moduł wspierający pracę działu technicznego

Moduł wspierający pracę działu technicznego umożliwia również prowadzenie ewidencji urządzeń znajdujących się w obiekcie i monitorowanie ich stanu – w tym wyszukiwanie urządzeń, których przegląd techniczny kończy się w najbliższym czasie i wymaga serwisu.

Prowadzenie w formie zadań ewidencji usterek z podziałem na miejsca lub rodzaj usterek pozwala na szybkie przypisanie ich do pracownika technicznego i kontrolę wykonania niezbędnych napraw.

Ewidencja usterek  i wyłączeń (out of service)
Ewidencja usterek
i wyłączeń (out of service)
Ewidencja zasobów obiektu i przydział zadań
Ewidencja zasobów obiektu i przydział zadań
Biuro rzeczy znalezionych  i zagubionych
Biuro rzeczy znalezionych
i zagubionych

Porozmawiajmy o możliwościach
dla housekeepingu i serwisu

Wspólnie sprawdźmy jakie rozwiązania PremiumHotel przydadzą się w Twoim obiekcie. 
Wypełnij formularz, a nasz konsultant skontaktuje się by umówić się na rozmowę.

Przesuń w prawo by wysłać

Nowoczesny
Manager Hotelu

Zapisz się na newsletter 

Subskrybuj newsletter i rozwijaj wiedzę. Branżowe trendy, porady i inspiracje - bez spamu, raz w miesiącu w Twojej skrzynce pocztowej. 

Przesuń aby zapisać
newsletter - nowoczesny Manager Hotelu
Preferencje plików cookie
Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies klikając przycisk Ustawienia. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.
Preferencje plików cookie
Wykorzystanie plików cookie

Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.

Więcej informacji

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie prosimy o kontakt.