- Rezerwacje i recepcja
- Gastronomia i magazyn
- Housekeeping i dział techniczny
- SPA i planowanie zabiegów
- Medical i EDM w hotelu
- Sprzedaż i rozliczenia
- Konferencje (MICE)
- Marketing i system CRM
- Revenue Management System (RMS)
- Baseny, aquaparki i strefy fitness
- Wypożyczalnia i czarter
- Zarządzanie personelem
- Ekrany dotykowe POS
- System wyświetlaczy KDS
- Interaktywny kiosk dla Gości
- Telewizja hotelowa
- Integracje zewnętrzne
Program do rezerwacji i obsługi recepcji
Liczy się dobre wrażenie
System recepcyjny i rezerwacyjny
dla efektywnej obsługi Gości
Optymalizuj obsługę w hotelu dzięki PremiumHotel, kompleksowemu systemowi do zarządzania recepcją i obsługi rezerwacji. Personalizowana obsługa gości. Automatyzacja procesów rezerwacji. Zarządzanie grafikiem pokoi i rezerwacjami. Sprawna obsługa grup i eventów. Elastyczność i efektywność w jednym.
Wiemy, że recepcja hotelu to najczęściej pierwsze miejsce, do którego kierują się Goście obiektu. Liczą na sprawne ogarnięcie formalności związanych z zameldowaniem i możliwość uzyskania kompleksowych informacji. Często gość w recepcji hotelowej chce się również dowiedzieć, kiedy ma określony zabieg w SPA, czy też uroczystą kolację wynikającą z agendy jego pobytu.
Dzięki integracji danych w PremiumHotel, każdy pracownik posiadający odpowiednie uprawnienia, jest w stanie udzielić gościom odpowiedzi na ich pytania.
Program dla recepcji hotelowej dopasowany do Twojego stylu pracy
Zarządzanie rezerwacjami
i grafikiem pokoi
Optymalne wykorzystanie zasobów, obsługa overbookingu i takie zarządzanie rezerwacjami, żeby nie powstawały jednodniowe przerwy pobytu w danym pokoju to cele, do realizacji których dąży większość hoteli.
Zauważyliśmy jednak, że w obiektach hotelowych często te same procesy wykonuje się inaczej i np. meldowanie czy przypisywanie pokoi przebiega według różnych standardów.
Dlatego też PremiumHotel posiada wiele sposobów na poprawne rozwiązanie tego samego zagadnienia u różnych Klientów.
Pełna historia gościa w jednym systemie dla hoteli
PremiumHotel oferuje hotelarzom kompleksowe rozwiązania, które usprawniają pracę recepcji, poprawiają obsługę gości i pomagają w lepszym zarządzaniu rezerwacjami oraz dostępnym i zasobami. Personel ma w systemie podgląd kompletnego dossier gościa - jego historii zdarzeń i kontaktów, pobytów, ulubionych zabiegów czy struktury wydatków. Dzięki temu może jeszcze lepiej zadbać o jego potrzeby i oferować dopasowane usługi dodatkowe.
Personalizowana obsługa Gości zgodnie z preferencjami
Usprawnienie pracy recepcji i komunikacji między różnymi działami
Ograniczenie formalności szybszy check-in i wsparcie dosprzedaży
Oszczędność czasu i eliminacja przypadkowych błędów
Automatyzacja procesu
obsługi Gości
Codzienna praca działu rezerwacji bywa żmudna i powtarzalna, dodatkowo często zdarza się w niej coś pomylić czy nawet pominąć. W PremiumHotel staramy się automatyzować wybrane procesy, takie jak potwierdzenia rezerwacji, przypomnienia, komunikaty itd., aby pracownicy mogli zająć się dopieszczaniem pobytów i sprzedażą usług dodatkowych.
Obsługa Gościa to nie tylko jego zameldowanie - jest to złożony proces, w którym wysyłane jest potwierdzenie rezerwacji, wystawiana zaliczka czy też jej rozliczenie po przyjeździe. Możemy Gościom automatycznie po wystawianiu dokumentu wysyłać email z potwierdzeniem wpłaty. Gość nie musi się martwić, że zgubi fakturę a ograniczenie druku ma też wymiar ekologiczny!
Integracja z systemami rezerwacji online, kontrola OTA oraz overbookingu
Szybsze potwierdzenia
rezerwacji i uproszczenie procedur
rezerwacji i uproszczenie procedur
Większa kontrola danych
w procesach rezerwacji i anulacji
w procesach rezerwacji i anulacji
Program do recepcji hotelowej to prosta optymalizacja obłożenia hotelu
Weźmy jako przykłady zarządzanie grafikiem pokoi i rezerwacji. System umożliwia optymalizację przydzielania pokoi z uwzględnieniem ich standardu, umiejscowienia w obiekcie czy indywidualnych cech takich jak widok czy wyposażenie pokoju. Dokonywanie rezerwacji i meldunków może również przebiegać według określonych preferencji i widoków.
Cztery rodzaje grafików ułatwiają dokonywanie rezerwacji i dają bieżący podgląd dostępnych zasobów hotelu takich jak np. dostawki, łóżeczka, wyposażenie dodatkowe. Grafik rezerwacji i meldunków z podziałem na standardy pokoi, pokoje lub miejsca w pokojach, umożliwia podgląd także zarezerwowanych dostawek i dzieci.
Sprawne i szybkie przydzielanie pokoi
Elastyczność w przydziale cech i zasobów rezerwacji
Obsługa wielu obiektów na jednym grafiku
Więcej gości - mniej komplikacji
Obsługa rezerwacji
grupowych i imprez
Podczas naszej pracy często obserwujemy pracę różnych departamentów hotelu - w tym działów zajmujących się obsługą klientów z segmentu MICE. Zauważyliśmy, że często pokoje w rezerwacjach przydzielane są ręcznie, a następnie następuje wysłanie potwierdzenia rezerwacji, które również jest ręcznie opracowywane na potrzeby danej rezerwacji.
Dlatego też w PremiumHotel zastosowaliśmy automatyzację tych procesów. Przy użyciu jednego kliknięcia system jest w stanie przydzielić np. 600 pokoi do rezerwacji, zachowując odpowiednie standardy wynikające z umowy zawartej z organizatorem. Automatyczne przydzielanie pokoi na podstawie listy gości pozwala zaoszczędzić czas, a kolejnym krokiem procesu może być wysłanie potwierdzenia rezerwacji, które system wygeneruje sam.
Elastyczne rozliczanie obciążeń rezerwacji
Widzimy też często, że obsługa grup zorganizowanych wymaga prowadzenia odpowiednich rozliczeń, uwzględniających oddzielne obciążenia organizatora i osoby zameldowanej lub uczestniczącej w imprezie. Program umożliwia sprawne zarządzanie rezerwacjami grupowymi, podział gości na segmenty i pakiety z przypisanymi cennikami czy limitem zabiegów oraz odpowiednie ich rozliczenie.
Sprawdź dodatkowe rozwiązania
Obsługę SPA możesz wesprzeć także
rozwiązaniami dedykowanymi dla Gości hotelowych:
rozwiązaniami dedykowanymi dla Gości hotelowych:
Porozmawiajmy o możliwościach dla recepcji
Wspólnie sprawdźmy jakie rozwiązania PremiumHotel sprawdzą się w Twoim obiekcie.
Wypełnij formularz, a nasz konsultant skontaktuje się by umówić się na rozmowę