Program do rezerwacji i obsługi recepcji

Liczy się dobre wrażenie

System recepcyjny i rezerwacyjny
dla efektywnej obsługi Gości

Optymalizuj obsługę w hotelu dzięki PremiumHotel, kompleksowemu systemowi do zarządzania recepcją i obsługi rezerwacji. Personalizowana obsługa gości. Automatyzacja procesów rezerwacji. Zarządzanie grafikiem pokoi i rezerwacjami. Sprawna obsługa grup i eventów. Elastyczność i efektywność w jednym.

Wiemy, że recepcja hotelu to najczęściej pierwsze miejsce, do którego kierują się Goście obiektu. Liczą na sprawne ogarnięcie formalności związanych z zameldowaniem i możliwość uzyskania kompleksowych informacji. Często gość w recepcji hotelowej chce się również dowiedzieć, kiedy ma określony zabieg w SPA, czy też uroczystą kolację wynikającą z agendy jego pobytu.

Dzięki integracji danych w PremiumHotel, każdy pracownik posiadający odpowiednie uprawnienia, jest w stanie udzielić gościom odpowiedzi na ich pytania.

System recepcyjny i rezerwacyjny
Program dla recepcji hotelowej dopasowany do Twojego stylu pracy

Zarządzanie rezerwacjami
i grafikiem pokoi

Optymalne wykorzystanie zasobów, obsługa overbookingu i takie zarządzanie rezerwacjami, żeby nie powstawały jednodniowe przerwy pobytu w danym pokoju to cele, do realizacji których dąży większość hoteli.

Zauważyliśmy jednak, że w obiektach hotelowych często te same procesy wykonuje się inaczej i np. meldowanie czy przypisywanie pokoi przebiega według różnych standardów.

Dlatego też PremiumHotel posiada wiele sposobów na poprawne rozwiązanie tego samego zagadnienia u różnych Klientów.

Pełna historia gościa w jednym systemie dla hoteli

PremiumHotel oferuje hotelarzom kompleksowe rozwiązania, które usprawniają pracę recepcji, poprawiają obsługę gości i pomagają w lepszym zarządzaniu rezerwacjami oraz dostępnym i zasobami. Personel ma w systemie podgląd kompletnego dossier gościa - jego historii zdarzeń i kontaktów, pobytów, ulubionych zabiegów czy struktury wydatków. Dzięki temu może jeszcze lepiej zadbać o jego potrzeby i oferować dopasowane usługi dodatkowe.

Pełna historia gościa w jednym systemie
Personalizowana obsługa Gości zgodnie z preferencjami
Personalizowana obsługa Gości zgodnie z preferencjami
Usprawnienie pracy recepcji i komunikacji między różnymi działami
Usprawnienie pracy recepcji i komunikacji między różnymi działami
Ograniczenie formalności szybszy check-in i wsparcie dosprzedaży
Ograniczenie formalności szybszy check-in i wsparcie dosprzedaży
Oszczędność czasu i eliminacja przypadkowych błędów

Automatyzacja procesu
obsługi Gości

Automatyzacja procesu obsługi Gości

Codzienna praca działu rezerwacji bywa żmudna i powtarzalna, dodatkowo często zdarza się w niej coś pomylić czy nawet pominąć. W PremiumHotel staramy się automatyzować wybrane procesy, takie jak potwierdzenia rezerwacji, przypomnienia, komunikaty itd., aby pracownicy mogli zająć się dopieszczaniem pobytów i sprzedażą usług dodatkowych.

Obsługa Gościa to nie tylko jego zameldowanie - jest to złożony proces, w którym wysyłane jest potwierdzenie rezerwacji, wystawiana zaliczka czy też jej rozliczenie po przyjeździe. Możemy Gościom automatycznie po wystawianiu dokumentu wysyłać email z potwierdzeniem wpłaty. Gość nie musi się martwić, że zgubi fakturę a ograniczenie druku ma też wymiar ekologiczny!

Integracja z systemami rezerwacji online, kontrola OTA oraz overbookingu
Integracja z systemami rezerwacji online, kontrola OTA oraz overbookingu
Szybsze potwierdzenia  rezerwacji i uproszczenie procedur
Szybsze potwierdzenia
rezerwacji i uproszczenie procedur
Większa kontrola danych w procesach rezerwacji i anulacji
Większa kontrola danych
w procesach rezerwacji i anulacji
Program do recepcji hotelowej to prosta optymalizacja obłożenia hotelu

Weźmy jako przykłady zarządzanie grafikiem pokoi i rezerwacji. System umożliwia optymalizację przydzielania pokoi z uwzględnieniem ich standardu, umiejscowienia w obiekcie czy indywidualnych cech takich jak widok czy wyposażenie pokoju. Dokonywanie rezerwacji i meldunków może również przebiegać według określonych preferencji i widoków.

Cztery rodzaje grafików ułatwiają dokonywanie rezerwacji i dają bieżący podgląd dostępnych zasobów hotelu takich jak np. dostawki, łóżeczka, wyposażenie dodatkowe. Grafik rezerwacji i meldunków z podziałem na standardy pokoi, pokoje lub miejsca w pokojach, umożliwia podgląd także zarezerwowanych dostawek i dzieci.

Optymalizacja obłożenia hotelu
Sprawne i szybkie przydzielanie pokoi
Sprawne i szybkie przydzielanie pokoi
Elastyczność w przydziale cech i zasobów rezerwacji
Elastyczność w przydziale cech i zasobów rezerwacji
Obsługa wielu obiektów na jednym grafiku
Obsługa wielu obiektów na jednym grafiku
Więcej gości - mniej komplikacji

Obsługa rezerwacji
grupowych i imprez

Obsługa rezerwacji grupowych i imprez

Podczas naszej pracy często obserwujemy pracę różnych departamentów hotelu - w tym działów zajmujących się obsługą klientów z segmentu MICE. Zauważyliśmy, że często pokoje w rezerwacjach przydzielane są ręcznie, a następnie następuje wysłanie potwierdzenia rezerwacji, które również jest ręcznie opracowywane na potrzeby danej rezerwacji.

Dlatego też w PremiumHotel zastosowaliśmy automatyzację tych procesów. Przy użyciu jednego kliknięcia system jest w stanie przydzielić np. 600 pokoi do rezerwacji, zachowując odpowiednie standardy wynikające z umowy zawartej z organizatorem. Automatyczne przydzielanie pokoi na podstawie listy gości pozwala zaoszczędzić czas, a kolejnym krokiem procesu może być wysłanie potwierdzenia rezerwacji, które system wygeneruje sam.

Elastyczne rozliczanie obciążeń rezerwacji

Widzimy też często, że obsługa grup zorganizowanych wymaga prowadzenia odpowiednich rozliczeń, uwzględniających oddzielne obciążenia organizatora i osoby zameldowanej lub uczestniczącej w imprezie. Program umożliwia sprawne zarządzanie rezerwacjami grupowymi, podział gości na segmenty i pakiety z przypisanymi cennikami czy limitem zabiegów oraz odpowiednie ich rozliczenie.

Elastyczne rozliczanie obciążeń rezerwacji

Sprawdź dodatkowe rozwiązania

Obsługę SPA możesz wesprzeć także
rozwiązaniami dedykowanymi dla Gości hotelowych: 

Porozmawiajmy o możliwościach dla recepcji

Wspólnie sprawdźmy jakie rozwiązania PremiumHotel sprawdzą się w Twoim obiekcie. 
Wypełnij formularz, a nasz konsultant skontaktuje się by umówić się na rozmowę

Przesuń w prawo by wysłać

Nowoczesny
Manager Hotelu

Zapisz się na newsletter 

Subskrybuj newsletter i rozwijaj wiedzę. Branżowe trendy, porady i inspiracje - bez spamu, raz w miesiącu w Twojej skrzynce pocztowej. 

Przesuń aby zapisać
newsletter - nowoczesny Manager Hotelu
Preferencje plików cookie
Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies klikając przycisk Ustawienia. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.
Preferencje plików cookie
Wykorzystanie plików cookie

Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.

Więcej informacji

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie prosimy o kontakt.