- Rezerwacje i recepcja
- Gastronomia i magazyn
- Housekeeping i dział techniczny
- SPA i planowanie zabiegów
- Medical i EDM w hotelu
- Sprzedaż i rozliczenia
- Konferencje (MICE)
- Marketing i system CRM
- Revenue Management System (RMS)
- Baseny, aquaparki i strefy fitness
- Wypożyczalnia i czarter
- Zarządzanie personelem
- Ekrany dotykowe POS
- System wyświetlaczy KDS
- Interaktywny kiosk dla Gości
- Telewizja hotelowa
- Integracje zewnętrzne
Marketing i system CRM
Liczy się gościnność
System CRM i narzędzia marketingu hotelu
dla budowania trwałych relacji z Gośćmi
Wykorzystaj potencjał komunikacji z Gośćmi hotelowymi, by zachęcać ich do powrotu i budować lojalność. Wykorzystaj automatyzację ofert i potwierdzeń rezerwacji, aby dbać o jeszcze lepsze doświadczenia. Buduj pełną historię Gościa w jednym systemie do personalizacji komunikacji oraz skutecznego wykorzystania nowoczesnych narzędzi marketingu.
Podstawą gościnności są niezmiennie: dobre relacje i troska o ich utrzymanie. Tym co zmienia się i ewoluuje są jednak nowe sposoby na bycie w dobrym kontakcie z Gośćmi oraz budowanie marki hotelu. Nowoczesne narzędzia PremiumHotel umożliwiają między innymi zbieranie informacji na temat naszych Gości i wykorzystanie ich w budowaniu strategii biznesowej obiektu.
Obserwujemy, że hotelarze coraz chętniej wykorzystują w codziennej pracy systemy CRM do zarządzania relacjami z klientem (Customer Relationship Management). Dostęp do danych na temat Gości gromadzonych w systemie PremiumHotel daje managerom niezwykle skuteczne narzędzia do tego by bardziej świadomie realizować w hotelu działania marketingowo-sprzedażowe.
Lepiej dopasowana obsługa
CRM dla hotelu - cała historia Gościa w jednym systemie
Używanie wielu systemów w hotelu prowadzi do tego, że trudno jest widzieć pełną historię Gościa: jego ulubione zabiegi, napoje itd. Zintegrowany system IT dla hoteli, zawierający cały proces obsługi Gościa w jednym miejscu pozwala - w przeciwieństwie do posiadania kilku narzędzi dedykowanych różnym aspektom działalności - na łatwiejszą obsługę Gości, personalizację ofert i usług oraz zwiększenie efektywności.
Moduł CRM w Premium Hotel udostępnia zestaw narzędzi istotnych w zarządzaniu relacjami z klientami, m.in. pozwala przejrzeć historię ich przyjazdów, wybieranych usług i płatności. Dossier klienta zawiera wszystkie najważniejsze informacje na temat pobytu Gościa: meldunki, rezerwacje, płatności, strukturę wydatków, zgody i klauzule, powiązanych klientów. System umożliwia także gromadzenie informacji dotyczących poziomu lojalności i obsługę programów lojalnościowych oraz zbieranie ankiet uzupełnionych przez Gości.
Personalizowana komunikacja
Dedykowane oferty pobytu
Prowadzenie systematycznej i atrakcyjnej komunikacji z Gośćmi jest tym, co mocno wspiera tworzenie trwałych i lojalnych relacji z nimi. Dostosowanie wysyłanych treści, do preferencji konkretnych grup odbiorców, pozytywnie wpływa na skuteczność działań marketingowych hotelu. Dzięki danym zgromadzonym w systemie, PremiumHotel pozwala przygotować kierowaną kampanię dla wyselekcjonowanych gości uwzględniając ich najbardziej wyszukane preferencje.
System komunikacyjny dla hotelu umożliwia generowanie i wysyłanie spersonalizowanych ofert do klientów w aplikacji PremiumStay a także wiadomości e-mail lub SMS. Dodatkowo system pozwala na centralizację komunikacji z klientem, pozwalając na wymianę w jednym miejscu wiadomości z wielu kanałów: e-mail, SMS, Facebook Messenger oraz WhatsApp.
Proste w obsłudze narzędzia
Skuteczny e-mail marketing
Badanie marketingowe wskazują, że email marketing w hotelarstwie sprawdza się zarówno jako narzędzie budowania wizerunku obiektu, jak i jako efektywny kanał sprzedaży. Dotarcie do zadowolonych klientów z dopasowaną do ich preferencji ofertą znacznie podnosi skuteczność realizowanych kampanii promocyjnych. System CRM w PremiumHotel umożliwia tworzenie i wysyłanie klientom ofert pobytu wraz z możliwością przedstawienia kilku wariantów do wyboru (tzw. oferty wielowariantowe).
Wbudowany w system edytor graficzny usprawnia tworzenie atrakcyjnych wizualnie wiadomości, działając na zasadzie drag&drop (przeciągnij i upuść). Intuicyjny interfejs pozwala na szybkie projektowanie treści w łatwy sposób, bez posiadania umiejętności kodowania. Wygląd oferty można w prosty sposób dopasować do identyfikacji obiektu i uzupełnić o nagłówki, treści czy zdjęcia do oferty – by skutecznie przekonywać Gości do korzystania z usług obiektu.
Automatyzacja procesów sprzedaży i marketingu
Marketing automation w komunikacji
Widzimy, że pracownicy recepcji i działów odpowiedzialnych za rezerwację są często mocno obciążeni pracą i nie mają czasu by pamiętać o wysyłaniu maili z komunikacją marketingową. Bez dostępu do danych, ręcznie weryfikując bieżące obłożenie nie są też w stanie pilnować terminów i dostępności konkretnych pokoi czy ofert. Ze wsparciem przychodzi tutaj system segmentacji klientów i automatyzacji wysyłek mailingowych.
Z wykorzystaniem funkcji PremiumHotel oferta dla Gości może zostać automatycznie wysłana jako wiadomość email lub pojawić się na koncie Gościa w aplikacji PremiumStay. Klienci mogą wtedy łatwo wybrać, zaakceptować i opłacić wariant przedstawionej oferty. Jeśli posiadają konto w aplikacji PremiumStay, otrzymają powiadomienie push na swoje urządzenie (telefon lub komputer).
Nie przegap
trendu mobilności
Zrewolucjonizuj doświadczenia Gości hotelowych dzięki mobilnym narzędziom marketingowym i aktywnej komunikacji w aplikacji hotelowej PremiumStay
Jak może wyglądać automatyzacja
komunikacji z Gośćmi hotelu?
Marketing automation w działaniach marketingowych hotelu sprawdzi się najlepiej w przypadku cyklicznie powtarzających się zdarzeń lub akcji zdefiniowanych konkretnymi, określonymi wydarzeniami po stronie użytkownika lub systemu - może to być na przykład potwierdzenie lub opłacenie rezerwacji czy check-in w obiekcie.
Praktyczne wykorzystanie automatyzacji to na przykład:
- Wysyłka wiadomości email z przypomnieniem, że jutro mija termin wpłaty zaliczki i brak zapłaty spowoduje anulowanie rezerwacji.
- Wysyłka wiadomości przypominającej do wszystkich osób, które 2 dni temu dostały od nas ofertę z informacją o terminie jej ważności.
- Wysyłka wiadomości powitalnej do wszystkich nowych Gości, którzy osiągnęli określony poziom lojalności.
- Wysyłka smsów do Gości 2 godziny przez zaplanowanym zabiegiem.
- Wysyłka wiadomości po zakończeniu pobytu z podziękowaniem i ankietą satysfakcji do uzupełnienia.
Porozmawiajmy o narzędziach
wsparcia marketingu hotelu
Wspólnie sprawdźmy jakie rozwiązania PremiumHotel sprawdzą się w Twoim obiekcie.
Wypełnij formularz, a nasz konsultant skontaktuje się by umówić się na rozmowę.