Co to jest system HMS?

Hotel Management Suite to więcej niż tradycyjny PMS, to kompleksowy system zarządzania całym hotelem i obsługą Gości na każdym etapie pobytu w hotelu. Zintegrowane oprogramowanie hotelowe tworzące zestaw zsynchronizowanych narzędzi i aplikacji, które współpracują, aby zapewnić najlepsze rozwiązania do zarządzania wszystkimi operacjami hotelu w jednej platformie.

  • Spójny system dla całego hotelu
  • Kompletna baza danych  
  • Zaawansowane raportowanie
  • Modułowa budowa i funkcje

Marketing i system CRM

Liczy się gościnność

System CRM i narzędzia marketingu hotelu
dla budowania trwałych relacji z Gośćmi

Wykorzystaj potencjał komunikacji z Gośćmi hotelowymi, by zachęcać ich do powrotu i budować lojalność. Wykorzystaj automatyzację ofert i potwierdzeń rezerwacji, aby dbać o jeszcze lepsze doświadczenia. Buduj pełną historię Gościa w jednym systemie do personalizacji komunikacji oraz skutecznego wykorzystania nowoczesnych narzędzi marketingu.

Podstawą gościnności są niezmiennie: dobre relacje i troska o ich utrzymanie. Tym co zmienia się i ewoluuje są jednak nowe sposoby na bycie w dobrym kontakcie z Gośćmi oraz budowanie marki hotelu. Nowoczesne narzędzia PremiumHotel umożliwiają między innymi zbieranie informacji na temat naszych Gości i wykorzystanie ich w budowaniu strategii biznesowej obiektu.

Obserwujemy, że hotelarze coraz chętniej wykorzystują w codziennej pracy systemy CRM do zarządzania relacjami z klientem (Customer Relationship Management). Dostęp do danych na temat Gości gromadzonych w systemie PremiumHotel daje managerom niezwykle skuteczne narzędzia do tego by bardziej świadomie realizować w hotelu działania marketingowo-sprzedażowe.

System CRM i narzędzia marketingu hotelu
Lepiej dopasowana obsługa

CRM dla hotelu - cała historia Gościa w jednym systemie

Cała historia Gościa w jednym systemie

Używanie wielu systemów w hotelu prowadzi do tego, że trudno jest widzieć pełną historię Gościa: jego ulubione zabiegi, napoje itd. Zintegrowany system IT dla hoteli, zawierający cały proces obsługi Gościa w jednym miejscu pozwala - w przeciwieństwie do posiadania kilku narzędzi dedykowanych różnym aspektom działalności - na łatwiejszą obsługę Gości, personalizację ofert i usług oraz zwiększenie efektywności.

Moduł CRM w Premium Hotel udostępnia zestaw narzędzi istotnych w zarządzaniu relacjami z klientami, m.in. pozwala przejrzeć historię ich przyjazdów, wybieranych usług i płatności. Dossier klienta zawiera wszystkie najważniejsze informacje na temat pobytu Gościa: meldunki, rezerwacje, płatności, strukturę wydatków, zgody i klauzule, powiązanych klientów. System umożliwia także gromadzenie informacji dotyczących poziomu lojalności i obsługę programów lojalnościowych oraz zbieranie ankiet uzupełnionych przez Gości.

Personalizowana komunikacja

Dedykowane oferty pobytu

Prowadzenie systematycznej i atrakcyjnej komunikacji z Gośćmi jest tym, co mocno wspiera tworzenie trwałych i lojalnych relacji z nimi. Dostosowanie wysyłanych treści, do preferencji konkretnych grup odbiorców, pozytywnie wpływa na skuteczność działań marketingowych hotelu. Dzięki danym zgromadzonym w systemie, PremiumHotel pozwala przygotować kierowaną kampanię dla wyselekcjonowanych gości uwzględniając ich najbardziej wyszukane preferencje.

System komunikacyjny dla hotelu umożliwia generowanie i wysyłanie spersonalizowanych ofert do klientów w aplikacji PremiumStay a także wiadomości e-mail lub SMS. Dodatkowo system pozwala na centralizację komunikacji z klientem, pozwalając na wymianę w jednym miejscu wiadomości z wielu kanałów: e-mail, SMS, Facebook Messenger oraz WhatsApp.   

Proste w obsłudze narzędzia

Skuteczny e-mail marketing

Badanie marketingowe wskazują, że email marketing w hotelarstwie sprawdza się zarówno jako narzędzie budowania wizerunku obiektu, jak i jako efektywny kanał sprzedaży. Dotarcie do zadowolonych klientów z dopasowaną do ich preferencji ofertą znacznie podnosi skuteczność realizowanych kampanii promocyjnych. System CRM w PremiumHotel umożliwia tworzenie i wysyłanie klientom ofert pobytu wraz z możliwością przedstawienia kilku wariantów do wyboru (tzw. oferty wielowariantowe).

Wbudowany w system edytor graficzny usprawnia tworzenie atrakcyjnych wizualnie wiadomości, działając na zasadzie drag&drop (przeciągnij i upuść). Intuicyjny interfejs pozwala na szybkie projektowanie treści w łatwy sposób, bez posiadania umiejętności kodowania. Wygląd oferty można w prosty sposób dopasować do identyfikacji obiektu i uzupełnić o nagłówki, treści czy zdjęcia do oferty – by skutecznie przekonywać Gości do korzystania z usług obiektu.

Skuteczny e-mail marketing
Automatyzacja procesów sprzedaży i marketingu

Marketing automation w komunikacji

Marketing automation w komunikacji

Widzimy, że pracownicy recepcji i działów odpowiedzialnych za rezerwację są często mocno obciążeni pracą i nie mają czasu by pamiętać o wysyłaniu maili z komunikacją marketingową. Bez dostępu do danych, ręcznie weryfikując bieżące obłożenie nie są też w stanie pilnować terminów i dostępności konkretnych pokoi czy ofert. Ze wsparciem przychodzi tutaj system segmentacji klientów i automatyzacji wysyłek mailingowych.

Z wykorzystaniem funkcji PremiumHotel oferta dla Gości może zostać automatycznie wysłana jako wiadomość email lub pojawić się na koncie Gościa w aplikacji PremiumStay. Klienci mogą wtedy łatwo wybrać, zaakceptować i opłacić wariant przedstawionej oferty. Jeśli posiadają konto w aplikacji PremiumStay, otrzymają powiadomienie push na swoje urządzenie (telefon lub komputer).

Nie przegap
trendu mobilności 

Zrewolucjonizuj doświadczenia Gości hotelowych dzięki mobilnym narzędziom marketingowym i aktywnej komunikacji w aplikacji hotelowej PremiumStay

Nie przegap trendu mobilności z aplikacja dla Gości

Jak może wyglądać automatyzacja
komunikacji
z Gośćmi hotelu?

Marketing automation w działaniach marketingowych hotelu sprawdzi się najlepiej w przypadku cyklicznie powtarzających się zdarzeń lub akcji zdefiniowanych konkretnymi, określonymi wydarzeniami po stronie użytkownika lub systemu - może to być na przykład potwierdzenie lub opłacenie rezerwacji czy check-in w obiekcie.

Praktyczne wykorzystanie automatyzacji to na przykład:

  • Wysyłka wiadomości email z przypomnieniem, że jutro mija termin wpłaty zaliczki i brak zapłaty spowoduje anulowanie rezerwacji.
  • Wysyłka wiadomości przypominającej do wszystkich osób, które 2 dni temu dostały od nas ofertę z informacją o terminie jej ważności.
  • Wysyłka wiadomości powitalnej do wszystkich nowych Gości, którzy osiągnęli określony poziom lojalności.
  • Wysyłka smsów do Gości 2 godziny przez zaplanowanym zabiegiem.
  • Wysyłka wiadomości po zakończeniu pobytu z podziękowaniem i ankietą satysfakcji do uzupełnienia.
automatyzacja komunikacji z Gośćmi hotelu

Porozmawiajmy o narzędziach
wsparcia marketingu hotelu

Wspólnie sprawdźmy jakie rozwiązania PremiumHotel sprawdzą się w Twoim obiekcie.
Wypełnij formularz, a nasz konsultant skontaktuje się by umówić się na rozmowę.

Przesuń w prawo by wysłać

Nowoczesny
Manager Hotelu

Zapisz się na newsletter 

Subskrybuj newsletter i rozwijaj wiedzę. Branżowe trendy, porady i inspiracje - bez spamu, raz w miesiącu w Twojej skrzynce pocztowej. 

Przesuń aby zapisać
newsletter - nowoczesny Manager Hotelu
Preferencje plików cookie
Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies klikając przycisk Ustawienia. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.
Preferencje plików cookie
Wykorzystanie plików cookie

Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.

Więcej informacji

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie prosimy o kontakt.