Co to jest system HMS?

Hotel Management Suite to więcej niż tradycyjny PMS, to kompleksowy system zarządzania całym hotelem i obsługą Gości na każdym etapie pobytu w hotelu. Zintegrowane oprogramowanie hotelowe tworzące zestaw zsynchronizowanych narzędzi i aplikacji, które współpracują, aby zapewnić najlepsze rozwiązania do zarządzania wszystkimi operacjami hotelu w jednej platformie.

  • Spójny system dla całego hotelu
  • Kompletna baza danych  
  • Zaawansowane raportowanie
  • Modułowa budowa i funkcje

Baseny, aquaparki i strefy fitness

Postaw na sport i rekreację

System obsługi atrakcji hotelowych
basen, aquapark, strefy fitness

Zadbaj o komfort swoich Gości umożliwiając im szybkie i bezproblemowe korzystanie ze stref sportowych i dodatkowych atrakcji hotelu. Oszczędzaj czas dzięki systemowej automatyzacji umożliwiającej obsługę wejść, kontrolę dostępu czy powiązanie rachunków ze strefy z obciążeniami Gościa.

Strefy rekreacyjne, zapewniające Gościom możliwość relaksu i aktywnego spędzania czasu, są nieodzowną częścią obiektów wypoczynkowych i resortów. Obserwujemy, że sprawna organizacja systemu korzystania z tych atrakcji ma istotny wpływ na doświadczenia Gości. Warto zadbać o wysokie standardy obsługi obiektów basenowych i uproszczenie możliwości korzystania z nich.

W PremiumHotel możliwości takie jak zarządzanie ewidencją wejść, sprzedaż biletów czy obsługa szafek w szatni, dostępne są praktycznie od ręki. Do uruchomienia działalności siłowni czy kąpieliska wystarczy prosta konfiguracja cenników i pozostałych funkcji oprogramowania.

System obsługi atrakcji hotelowych
Naliczanie obciążeń na zegarek lub pokój

Wygodne rozliczenia Gości

Wygodne rozliczenia Gości

Wiemy, że dla Gości ważna jest swoboda w korzystaniu z usług obiektu, bez konieczności martwienia się o gotówkę czy telefon. System nie tylko identyfikuje gościa hotelowego na podstawie hotelowej karty zbliżeniowej, umożliwiając mu wygodny dostęp do basenu, ale obsługuje również indywidualne rozliczenia.

Obciążenia można rozliczyć na podstawie danych z zegarka czy karty. Program pozwala też na przeniesienie opłaty za korzystanie z basenu na pokój klienta, co ułatwia wygodne rozliczenie przez główną recepcję.

Moduł umożliwia również obsługę sprzedaży w punktach na terenie basenu, dzięki czemu Goście mogą korzystać z dodatkowych usług i produktów, a wszystkie płatności są skutecznie zintegrowane z systemem hotelowym, zapewniając kompleksową obsługę Gości i usprawniając zarządzanie basenem.

Ewidencja wejść na basen  i strefę fitness
Ewidencja wejść na basen
i strefę fitness
Obsługa szafek  i zarządzanie dostępem do szatni
Obsługa szafek
i zarządzanie dostępem do szatni
Sprzedaż biletów wstępu  i voucherów
Sprzedaż biletów wstępu
i voucherów

Dowolnie kontroluj dostęp
do aquaparku, siłowni i basenu

Wykorzystaj kompleksowe możliwości oprogramowania do obsługi hotelowych atrakcji!

  • Definiowanie grup użytkowników pozwala administrować różnymi kategoriami użytkowników, takimi jak: dorośli, dzieci, seniorzy czy posiadacze karnetów.
  • Cenniki wejść umożliwiają konfigurację cen w zależności od typu wejścia, np. jednorazowego lub karnetowego. Dodatkowo, system automatycznie nalicza opłatę za przekroczenie czasu pobytu, a ewidencja osób przebywających na basenie pozwala na bieżące śledzenie liczby osób pomagając w zachowaniu bezpiecznej pojemności stref.
  • Integracja z bramkami czy kołowrotami ułatwia kontrolę dostępu za pomocą tych urządzeń, a także naliczanie czasu pobytu w momencie przejścia przez bramkę.
  • Zarządzanie ewidencją szafek na szatni umożliwia użytkownikom ich i zapewnia podgląd zajętości.
  • Automatyczne naliczanie czasu pobytu monitoruje czas pobytu na basenie lub strefie fitness w czasie rzeczywistym, co umożliwia dokładne obliczenia opłat.
Dowolnie kontroluj dostęp do aquaparku, siłowni i basenu

Sprawdź dodatkowe rozwiązania

W obsłudze basenów i aquaparku oraz sprzedaży biletów
możesz wykorzystać również:

Porozmawiajmy o Twoim obiekcie

i możliwościach wykorzystania rozwiązania PremiumHotel w zarządzaniu.
Wypełnij formularz, a nasz konsultant skontaktuje się by umówić się na rozmowę.

Przesuń w prawo by wysłać

Może Cię też zainteresować

Nowoczesny
Manager Hotelu

Zapisz się na newsletter 

Subskrybuj newsletter i rozwijaj wiedzę. Branżowe trendy, porady i inspiracje - bez spamu, raz w miesiącu w Twojej skrzynce pocztowej. 

Przesuń aby zapisać
newsletter - nowoczesny Manager Hotelu
Preferencje plików cookie
Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies klikając przycisk Ustawienia. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.
Preferencje plików cookie
Wykorzystanie plików cookie

Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.

Więcej informacji

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie prosimy o kontakt.