- Rezerwacje i recepcja
- Gastronomia i magazyn
- Housekeeping i dział techniczny
- SPA i planowanie zabiegów
- Medical i EDM w hotelu
- Sprzedaż i rozliczenia
- Konferencje (MICE)
- Marketing i system CRM
- Revenue Management System (RMS)
- Baseny, aquaparki i strefy fitness
- Wypożyczalnia i czarter
- Zarządzanie personelem
- Ekrany dotykowe POS
- System wyświetlaczy KDS
- Interaktywny kiosk dla Gości
- Telewizja hotelowa
- Integracje zewnętrzne
Baseny, aquaparki i strefy fitness
Postaw na sport i rekreację
System obsługi atrakcji hotelowych
basen, aquapark, strefy fitness
Zadbaj o komfort swoich Gości umożliwiając im szybkie i bezproblemowe korzystanie ze stref sportowych i dodatkowych atrakcji hotelu. Oszczędzaj czas dzięki systemowej automatyzacji umożliwiającej obsługę wejść, kontrolę dostępu czy powiązanie rachunków ze strefy z obciążeniami Gościa.
Strefy rekreacyjne, zapewniające Gościom możliwość relaksu i aktywnego spędzania czasu, są nieodzowną częścią obiektów wypoczynkowych i resortów. Obserwujemy, że sprawna organizacja systemu korzystania z tych atrakcji ma istotny wpływ na doświadczenia Gości. Warto zadbać o wysokie standardy obsługi obiektów basenowych i uproszczenie możliwości korzystania z nich.
W PremiumHotel możliwości takie jak zarządzanie ewidencją wejść, sprzedaż biletów czy obsługa szafek w szatni, dostępne są praktycznie od ręki. Do uruchomienia działalności siłowni czy kąpieliska wystarczy prosta konfiguracja cenników i pozostałych funkcji oprogramowania.
Naliczanie obciążeń na zegarek lub pokój
Wygodne rozliczenia Gości
Wiemy, że dla Gości ważna jest swoboda w korzystaniu z usług obiektu, bez konieczności martwienia się o gotówkę czy telefon. System nie tylko identyfikuje gościa hotelowego na podstawie hotelowej karty zbliżeniowej, umożliwiając mu wygodny dostęp do basenu, ale obsługuje również indywidualne rozliczenia.
Obciążenia można rozliczyć na podstawie danych z zegarka czy karty. Program pozwala też na przeniesienie opłaty za korzystanie z basenu na pokój klienta, co ułatwia wygodne rozliczenie przez główną recepcję.
Moduł umożliwia również obsługę sprzedaży w punktach na terenie basenu, dzięki czemu Goście mogą korzystać z dodatkowych usług i produktów, a wszystkie płatności są skutecznie zintegrowane z systemem hotelowym, zapewniając kompleksową obsługę Gości i usprawniając zarządzanie basenem.
Ewidencja wejść na basen
i strefę fitness
i strefę fitness
Obsługa szafek
i zarządzanie dostępem do szatni
i zarządzanie dostępem do szatni
Sprzedaż biletów wstępu
i voucherów
i voucherów
Dowolnie kontroluj dostęp
do aquaparku, siłowni i basenu
Wykorzystaj kompleksowe możliwości oprogramowania do obsługi hotelowych atrakcji!
- Definiowanie grup użytkowników pozwala administrować różnymi kategoriami użytkowników, takimi jak: dorośli, dzieci, seniorzy czy posiadacze karnetów.
- Cenniki wejść umożliwiają konfigurację cen w zależności od typu wejścia, np. jednorazowego lub karnetowego. Dodatkowo, system automatycznie nalicza opłatę za przekroczenie czasu pobytu, a ewidencja osób przebywających na basenie pozwala na bieżące śledzenie liczby osób pomagając w zachowaniu bezpiecznej pojemności stref.
- Integracja z bramkami czy kołowrotami ułatwia kontrolę dostępu za pomocą tych urządzeń, a także naliczanie czasu pobytu w momencie przejścia przez bramkę.
- Zarządzanie ewidencją szafek na szatni umożliwia użytkownikom ich i zapewnia podgląd zajętości.
- Automatyczne naliczanie czasu pobytu monitoruje czas pobytu na basenie lub strefie fitness w czasie rzeczywistym, co umożliwia dokładne obliczenia opłat.
Sprawdź dodatkowe rozwiązania
W obsłudze basenów i aquaparku oraz sprzedaży biletów
możesz wykorzystać również:
Porozmawiajmy o Twoim obiekcie
i możliwościach wykorzystania rozwiązania PremiumHotel w zarządzaniu.
Wypełnij formularz, a nasz konsultant skontaktuje się by umówić się na rozmowę.