- Rezerwacje i recepcja
- Gastronomia i magazyn
- Housekeeping i dział techniczny
- SPA i planowanie zabiegów
- Medical i EDM w hotelu
- Sprzedaż i rozliczenia
- Konferencje (MICE)
- Marketing i system CRM
- Revenue Management System (RMS)
- Baseny, aquaparki i strefy fitness
- Wypożyczalnia i czarter
- Zarządzanie personelem
- Ekrany dotykowe POS
- System wyświetlaczy KDS
- Interaktywny kiosk dla Gości
- Telewizja hotelowa
- Integracje zewnętrzne
Revenue Management System (RMS)
Przychody obiektu pod kontrolą
System revenue management hotelu
dla świadomego zarządzania cenami i przychodami
Zwiększ zyski i efektywność Twojego hotelu wykorzystując system RMS w PremiumHotel i narzędzia umożliwiające aktywne zarządzania cenami. Wspólna baza danych i szczegółowe raporty pozwolą ci na wdrożenie standardu USALI i podejmowanie decyzji finansowych w oparciu o realne wyniki.
W zarządzaniu hotelami i obiektami wypoczynkowymi obserwujemy coraz bardziej wyraźny zwrot w kierunku wykorzystywania danych i wskaźników do podejmowania decyzji finansowych. Zautomatyzowane systemy raportowania w PremiumHotel pozwalają na bieżąco kontrolować najważniejsze wskaźniki hotelowe. Zaawansowane zestawienia aktualnych danych dają Revenue Managerom wygodne narzędzia do tego, by świadomie rozwijać markę obiektu.
Zauważyliśmy również, że hotelarze chcąc działać świadomie i efektywnie, często muszą spędzać wiele godzin na łączenie danych sprzedażowych pochodzących z różnych systemów, aby móc je analizować globalnie dla całego obiektu. Ponieważ w PremiumHotel wszystkie informacje agregowane są w ramach jednej bazy danych można to zrobić niemal jednym kliknięciem.
Dynamiczna zmiana cen
dla zwiększania przychodów hotelu
dla zwiększania przychodów hotelu
Aktualne, kompletne
i przekrojowe dane do analizy
i przekrojowe dane do analizy
Kluczowe raporty oraz
podsumowania wyników finansowych
podsumowania wyników finansowych
Narzędzia do budowy trwałego sukcesu hotelu
Aktualne dane i raporty
Revenue Managera
Wdrożenie revenue managementu w hotelu to kluczowy krok ku optymalizacji przychodów i zwiększaniu rentowności obiektu, dlatego PremiumHotel umożliwia dynamiczne dostosowywanie cen do zmieniającego się popytu oraz wykorzystywanie danych analitycznych w kształtowaniu oferty. Przekłada się to na pełniejsze wykorzystanie dostępnych zasobów, zwiększenie obrotów i poprawę marż. Ponadto, revenue management umożliwia lepszą kontrolę nad dostępnością pokoi i oferowanie ich w odpowiedniej dla danego czasu cenie.
Dostęp do spójnego systemu raportowania to ogromna oszczędność czasu i brak pomyłek, dlatego nasze rozwiązanie bazuje na wspólnych danych. Dzięki temu szybko można przejrzeć dane analityczne dla wszystkich obszarów działalności obiektu, np. sprzedaż z różnych departamentów zestawioną z całościową wartością sprzedaży w obiekcie.
Program RMS
Dynamiczne zarządzanie ceną
i analiza konkurencji CompSet
W perspektywie revenue lepsza kontrola nad dostępnością pokoi i oferowanie ich w odpowiedniej dla danego czasu cenie to pełniejsze wykorzystanie dostępnych zasobów. PremiumHotel umożliwia automatyczną zmianę wszystkich cen, w zależności od obłożenia na dany dzień. Dzięki ustawieniu poziomów cen i powiązaniu ich z progami obłożenia, ceny przeliczane są automatycznie. W wybranych okresach można zablokować automatyczną zmianę, jest to idealne rozwiązanie na okresy wysokiego sezonu.
Automatyzacje zmieniające cenę można zastosować także w powiązaniu z terminem rezerwacji, dniem tygodnia, booking window czy długością pobytu. Dynamicznie zarządzanie może obejmować również ceny pozostałych składowych w pakiecie i innymi usługami powiązanymi z pobytem.
W module RMS udostępniamy również dane CompSet. Szczegółowe analizy rynku konkurencji pozwalają na porównanie wydajności hotelu z wybraną grupą konkurentów, kształtowanie odpowiedniej polityki cenowej, optymalizację oferty i usług oraz strategiczne planowanie.
Wykorzystanie pełnego potencjału
Standard USALI
i rachunkowość zarządcza
Korzystanie ze standardowego systemu rachunkowości hotelowej pozwala na bieżące monitorowanie kluczowych wskaźników hotelowych, tym samym umożliwiając odpowiednio wczesną reakcję na ich zmiany. PremiumHotel pozwala na odpowiednią konfigurację zasobów i zaplanowanie poprawnego przepływu informacji, tak by możliwe było śledzenie przychodów i kosztów.
Wdrożenie systemu USALI dostarcza skutecznych narzędzi zarządzania przychodami, weryfikacji rentowności oraz analizy struktury kosztów. Rozwiązania Betasi gwarantują zawsze aktualny dostęp do danych zgodnych z międzynarodowym standardem USALI. Wdrożenie go możliwe jest także z dedykowanym, kompleksowym wsparciem w realizacji niezbędnych działań, dostępnym w ramach indywidualnych szkoleń.
Porozmawiajmy o Revenue Management
Sprawdźmy jakie rozwiązania PremiumHotel sprawdzą się w Twoim obiekcie.
Wypełnij formularz, a nasz konsultant skontaktuje się by umówić się na rozmowę.