Uporządkuj przychody hotelu
i zacznij korzystać z USALI
Indywidualne warsztaty to rozwiązanie dedykowane klientom PremiumHotel, którzy chcą jeszcze lepiej wykorzystywać potencjał oprogramowania w zarządzaniu. Bieżące monitorowanie realnych przychodów obiektu jest kluczowe w kontekście zwiększania zysków i optymalizacji kosztów. Wprowadzając do swojego obiektu raportowanie zgodne z USALI możesz mieć codzienny wgląd w aktualne raporty i śledzić rzeczywisty przychód, wskaźniki oraz prognozy finansowe i realizację budżetu.
Podczas warsztatów wspólnie sformułujemy cele, których realizację chcesz nadzorować i przygotujemy niezbędną konfigurację zasobów i przepływu informacji. Dzięki temu zyskasz narzędzie do raportowania zarządczego oraz będziesz mógł realnie weryfikować rentowność oraz prognozy przychodów.

za wyniki finansowe obiektu
których celem jest optymalizacja
zysków i rentowności
i Revenue Managerowie
potrzebujący narzędzi i danych do
raportowania w standardzie USALI
i Właściciele Hoteli
chcący usprawnić budżetowanie i urealnić prognozy przychodów obiektu
- Dostęp do danych zgodnych z międzynarodowym standardem USALI (Uniform System of Accounts for the Lodging Industry - Jednolity System Kont dla Branży Hotelarskiej) i możliwość monitorowania realnych wskaźników i przychodów, dzięki bazowaniu na sprzedaży wykonanej zamiast fiskalnej
- Konfigurację kluczowych raportów i zestawień, dzięki wdrożeniu raportowania zarządczego, dostępnego bezpośrednio w PremiumHotel
- Wsparcie integracji z programem księgowym - przygotowanie interface’u do importu kosztów z programu FK oraz przygotowanie podstawowego raportu kosztów i przychodów
- 3-miesięczna opieka wdrożeniowa dedykowanego specjalisty wraz z 50h indywidualnych konsultacji i bezpośredniego wsparcia - zdalnie lub stacjonarnie
- 2-dniowe, stacjonarne warsztaty „PremiumHotel: systemy naliczeń i raportowania” - realizowane wewnętrznie z zespołem pracowników
- Audyt bieżącej sytuacji obiektu, weryfikację ustawień i przygotowanie raportu z planem działań
- Wdrożenie niezbędnych do raportowania USALI zmian i procesów oraz konfiguracja ich ustawień systemowych przy wsparciu Serwisu Betasi
- Wsparcie integracji z programem księgowym - przygotowanie interface’u do importu kosztów z programu FK oraz przygotowanie podstawowego raportu kosztów i przychodów
- 3-miesięczna opieka wdrożeniowa dedykowanego specjalisty wraz z 50h indywidualnych konsultacji i bezpośredniego wsparcia - zdalnie lub stacjonarnie
Co wyróżnia te warsztaty?
indywidualne podejście gwarantuje dopasowanie zakresu działań do konkretnych potrzeb managera i specyfiki obiektu
zasobach obiektu
wszystkie operacje i ustawienia konfigurowane są bezpośrednio w systemie klienta i gotowe do wykorzystywania
na wdrożenie procesu
rozplanowanie działań w czasie pozwala na wypracowanie systemu działania i bezpieczną jego weryfikację

Gwarancja sukcesu
Masz wątpliwości, czy zespół będzie w stanie podjąć się realizacji tak złożonego projektu? Spokojnie! Mamy na to sprawdzony plan i specjalistów, którzy zrealizowali dziesiątki wdrożeń i mogą dzielić się praktycznym doświadczeniem. Chcemy wspierać hotelarzy również w tych trudnych, wymagających wiedzy oraz zaangażowania projektach. Wiemy, że umiemy to zrobić z sukcesem! Mocno wierzymy w nasz program, dlatego warsztaty dla managerów objęte są gwarancją jakości. Jeśli po zakończeniu wdrożenia - mimo zaangażowania obu stron - projekt nie zrealizuje założonych celów to zwrócimy Ci pieniądze.
już dziś zadbaj
o rozwój
Uporządkuj przychody hotelu
i zacznij korzystać z USALI

Wypełnij i prześlij formularz, aby otrzymać ofertę