Najpopularniejsze rozwiązanie na rynku
Betasi Kuracjusz to niezwykle dopracowane oprogramowanie dla sanatoriów, uzdrowisk oraz ośrodków wypoczynkowo-leczniczych. To zdecydowanie najczęściej wybierany system informatyczny dla tego typu obiektów. Obecnie wykorzystywany jest przez tysiące użytkowników w ponad 3/4 obiektów tego typu w Polsce. Program sanatoryjny Kuracjusz sprawdza się zarówno w niewielkich instalacjach (kilka komputerów), jak i bardzo dużych wdrożeniach obejmujących kilkanaście obiektów, setki komputerów, telewizorów, urządzeń mobilnych i użytkowników.
Mimo bardzo szerokiego zakresu dostępnych funkcjonalności, program Kuracjusz charakteryzuje się łatwością obsługi, prostą instalacją, szybkością działania i konkurencyjną ceną.
Poznaj nasz system dla sanatoriów i uzdrowisk
Zachęcamy do skorzystania z prezentacji, którą możemy przeprowadzić u Państwa. Prosimy o wypełnienie formularza na stronie, a na pewno skontaktujemy się z Państwem i pokażemy wszystkie zalety naszych rozwiązań.
Bezpłatna konsultacjaCo wyróżnia program Kuracjusz?
Oprogramowanie dla sanatoriów Kuracjusz ma bardzo szeroki zakres funkcjonalności, które indywidualnie konfigurujemy pod określone potrzeby konkretnych Klientów. Dzięki temu system obsługuje wszystkie niezbędne obszary istotne dla danego podmiotu, a jednocześnie nie jest niepotrzebnie rozbudowany o niewykorzystywane w danym miejscu narzędzia. Wymienione poniżej funkcjonalności są wybranymi przykładami i nie wyczerpują możliwości programu.
Recepcja, rezerwacja i marketing
- grafik rezerwacji oraz meldunków dostosowane do potrzeb sanatoriów,
- rezerwacja miejsc w pokojach, całych pokoi, grup, turnusów, dostawek i dzieci,
- jednoczesna i przejrzysta obsługa wielu obiektów,
- zamawianie zabiegów, wizyt u lekarzy, posiłków i innych zasobów dostępnych w obiekcie,
- rezerwacje na standard oraz obsługa kontyngentów,
- wyszukiwanie wolnych terminów w podanym zakresie dat z optymalizacją obłożenia pokoi,
- synchronizacja z systemami rezerwacji internetowych (booking engine, channel manager), własnym oraz innych dostawców,
- współpraca z zamkami elektronicznymi, systemami dostępowymi i parkingowymi,
- identyfikacja kuracjuszy na podstawie elektronicznych identyfikatorów,
- automatyczne naliczanie opłat za pobyt wg dowolnie skonstruowanych cenników, w tym automatycznie zmieniających się cen dziennych (BAR),
- wbudowany bezobsługowy system lojalnościowy z dużą możliwością konfiguracji, obsługą rabatów i systemu punktowego,
- przypisanie rabatów do poziomów lojalności, grup asortymentu, kontrahentów, rezerwacji,
- moduł CRM, tworzenie i kalkulowanie ofert, automatyczna wysyłka i badanie skuteczności kampanii,
- współpraca w pełnym zakresie funkcjonalności z najbardziej zaawansowaną centralą telefoniczną do obsługi call center.

Sprzedaż
- obsługa sprzedaży przy pomocy terminali dotykowych oraz urządzeń przenośnych,
- naliczanie obciążeń na grupę oraz gościa (możliwość łatwego przenoszenia),
- możliwość wystawiania dokumentów sprzedaży na dowolnym etapie rezerwacji i meldunku,
- obsługa sprzedaży na pokój, meldunek, pracownika, organizatora pobytu, turnus,
- szeroki system rabatowania i przypisywanie cen i asortymentu do punktów sprzedaży,
- możliwość automatycznej zmiany cen w czasie (dniach tygodnia),
- powiązanie z magazynami,
- obsługa sprzedaży biletów wstępu na imprezy (również internetowa),
- integracja ze wszystkimi popularnymi systemami FK i ERP.

Rozliczenia z płatnikami
- NFZ – System Rozliczeń Uzdrowisk (Sanatorium, Szpital, Rehabilitacja, Ambulatorium) – automatyczne pobieranie i wysyłanie danych,
- NFZ – Otwarte Komunikaty XML bez konieczności posiadania innych systemów (Rehabilitacja Ogólnoustrojowa, Wczesna Rehabilitacja Kardiologiczna, Rehabilitacja Neurologiczna, Poradnie Specjalistyczne, Rehabilitacja Dzienna, Fizjoterapia Ambulatoryjna, programy lekowe, Dializy, Ortopedia, Rehabilitacja pocovidowa),
- wbudowany gruper JGP,
- automatyczna weryfikacja pacjentów w eWUŚ,
- ZUS – wszystkie profile (Narząd Ruchu, Psychosomatyka, Układ Krążenia, Układ Oddechowy, Laryngologia, OGP),
- KRUS – automatyczne pobieranie danych,
- współpraca z systemami rozliczeń stosowanymi przez zewnętrzne podmioty, w tym przez niemieckie kasy chorych,
- obsługa sprzedaży, dokumentacji i raportów dla pobytów z dofinansowaniem PFRON i PCPR.

Elektroniczna Dokumentacja Medyczna (EDM)
- prowadzenie wewnętrznej i zewnętrznej dokumentacji medycznej w formie elektronicznej, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 28 kwietnia 2011 roku o systemie informacji w ochronie zdrowia oraz ustawie z dnia 6 listopada 2008 roku o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta,
- wprowadzanie wpisów do dokumentacji medycznej przy pomocy szablonów, w tym w pełni konfigurowalnych szablonów w postaci formularzy,
- automatyczne tworzenie wszystkich wymaganych przepisami rejestrów,
- przypisanie wyglądu kartoteki do profilu pacjenta,
- eksport danych do formatu XML i PDF, zapis i eksport danych w formacie HL7 CDA,
- spełnienie wymogów Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie dokumentacji medycznej oraz zaleceń CEZ,
- obsługa podpisów elektronicznych kwalifikowanych i niekwalifikowanych,
- wystawianie i obsługa elektronicznych skierowań, e-recept, zgód, pełna integracja z systemami e-Zdrowia,
- integracja z wszechstronną i profesjonalną bazą produktów leczniczych Pharmindex,
- integracja z systemami laboratoryjnymi.

Planowanie i ewidencja wykonania zabiegów, obsługa basenów i aquaparków
- pełne zautomatyzowanie planowania zabiegów,
- możliwość uzależnienia listy ordynowanych zabiegów od grupy klientów, pakietu, osoby ordynującej, miejsca ordynowania,
- obsługa wielu miejsc wykonywania zabiegów,
- ewidencja wykonania zabiegów przy pomocy komputerów, terminali dotykowych, innych urządzeń elektronicznych,
- obsługa kiosków dla gości i osób wykonujących zabiegi,
- możliwość ewidencji wykonywania innych czynności przez personel niż zabiegi,
- integracja z dostępowymi systemami basenowymi,
- ewidencja wejść na zabiegi na basenie, zintegrowana z systemem dostępowym,
- obsługa sprzedaży na basenie przy pomocy zegarków,
- obsługa karnetów.

Żywienie
- obsługa żywienia otwartego i zamkniętego,
- obsługa produkcji żywności,
- automatyczne pobieranie asortymentu z magazynów na podstawie wielopoziomowych receptur,
- ewidencja wejść na jadalnie,
- obsługa ekranów informacyjnych na kuchni, kuchennych drukarek zamówień, KDS,
- kontrola stawek żywieniowych,
- obsługa posiłków pracowniczych,
- pełna obsługa restauracji, kawiarni i barów.

Magazyn
- obsługa dowolnej ilości magazynów,
- ewidencja terminów przydatności oraz serii,
- import faktur z systemów aptecznych oraz kolektorów danych,
- generowanie automatycznych rozchodów,
- inwentaryzacja i wprowadzanie PZ z wykorzystaniem kodów kreskowych,
- dowolna ilość poziomów grupowania produktów,
- spełnienie wymogów wynikających z przepisów dotyczących obrotu lekami,
- współpraca z własną aplikacją mobilną,
- automatyczne generowanie zamówień.

System dla sanatoriów – rozszerzenia i dodatkowe funkcjonalności
Oprogramowanie dla sanatoriów Kuracjusz ma wiele dodatkowych możliwości, wykorzystywanych przez naszych Klientów:
- obsługę sekretariatu, housekeepingu (również poprzez urządzenia mobilne), czy też obsługę przychodni i poradni,
- DMS (system obiegu dokumentów),
- systemy bilingowe (np. TV i internet),
- BMS i współpraca z systemami TV,
- dział techniczny i system zgłoszeń,
- komunikaty i repozytorium dokumentów.

Wsparcie
Zespół ludzi odpowiedzialnych za program Kuracjusz, to doświadczeni informatycy, którzy pracują nad nim od lat i w pełni znają jego możliwości. Dlatego naszą przewagą jest nie tylko możliwość zaproponowania nowoczesnego i funkcjonalnego systemu, ale i precyzyjne dopasowanie go do oczekiwań naszych Klientów. Dzięki temu każde wdrożenie Kuracjusza jest odzwierciedleniem konkretnych potrzeb użytkowników i różni się zestawem funkcjonalności istotnych dla danego Klienta.
Oferujemy nie tylko zindywidualizowane oprogramowanie dla sanatoriów, uzdrowisk, czy ośrodków rehabilitacyjno-wypoczynkowych, ale i stałą posprzedażową pomoc serwisową. Pomoc jest realizowana przez 365 dni w roku, a odpowiadają za nią autorzy oprogramowania. Nasz Klient ma gwarancję ustalonego czasu reakcji na powstały problem i gwarancję jego rozwiązania bez względu na przyczynę.
