Aplikacja hotelowa
i booking engine

Aplikacja hotelowa i booking engine

Betasi PremiumStay
- wszystko dla Twoich Gości

Nowa jakość obsługi i usługi na wyciągnięcie ręki.

Nowa jakość obsługi i usługi na wyciągnięcie ręki.

Aplikacja PremiumStay to skuteczne narzędzie marketingowe dedykowane obu stronom hotelarstwa: obiektom wypoczynkowym i ich Gościom. Wszechstronny informator hotelowy, silnik rezerwacji pobytów oraz funkcje umożliwiające komunikację z gośćmi. Betasi PremiumStay daje potencjał do tego, by zrewolucjonizować doświadczenie gości hotelowych oraz usprawnić pracę personelu, przekładając się na lepsze wyniki finansowe i reputację hotelu.

Korzyści dla hotelu i jego Gości

  • Twoja unikalna identyfikacja
    Aplikacja połączona jest z witryną internetową hotelu, dlatego dbamy o spójny branding. Szerokie możliwości personalizacji interfejsu umożliwiają dopasowanie jej wyglądu do identyfikacji wizualnej hotelu.
  • Pełna dostępność na urządzeniach
    Goście chcą być w kontakcie niezależnie od urządzeń. Dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii PWA dostęp do aplikacji nie wymaga instalacji i możliwy jest zarówno na smartfonach czy tabletach jak i poprzez użycie przeglądarki internetowej.
  • Integracja danych z systemu
    Czas to pieniądz, dlatego tracenie go na kilkukrotne wykonywanie tych samych zadań nie ma sensu. Aplikacja synchronizuje wszystkie dane z systemów Betasi, dzięki czemu nie wymaga dodatkowego wprowadzania informacji do bazy danych.
  • Aktywna i obustronna komunikacja
    Funkcje aplikacji hotelowej wspierają budowanie dobrych relacji i ulepszanie wrażeń z pobytu. Kontakt pomiędzy obsługą obiektu a jego Gośćmi umożliwia obustronną wymianę informacji. Dzięki temu upraszcza świadczenie usług i spełnianie dodatkowych życzeń oraz umożliwia skuteczny up-selling.  
  • Niezależność na wyciągnięcie ręki
    Wydłużenie pobytu, zakup dodatkowych usług, rezerwacja terminów zabiegów, sprawdzenie i opłacenie rachunków – wszystko to Goście mogą załatwić i zrealizować zdalnie korzystając z indywidualnego konta. Zarządzanie pobytem dostępne w telefonie to nie tylko wygoda i więcej czasu, ale także szansa na dodatkowe przychody dla hotelu.
Poznaj funkcje aplikacji

Wejdź na wyższy poziom gościnności

System booking engine  bez prowizji
System booking engine
bez prowizji

System rezerwacji online zamieszczany w witrynie internetowej obiektu to sprawdzony sposób na więcej bezpośrednich rezerwacji w obiekcie

Check-in online  w kilku krokach
Check-in online
w kilku krokach

Proste i samodzielne zameldowanie przy użyciu przesłanego linku to dodatkowa oszczędność czasu personelu i Gości

Cyfrowy  informator hotelowy
Cyfrowy
informator hotelowy

Nowoczesny, atrakcyjny wizualnie i dostępny online np. po zeskanowaniu kodu QR informator to najlepszy sposób na zawsze aktualne informacje

Zdalna sprzedaż  usług oraz biletów
Zdalna sprzedaż
usług oraz biletów

Wykorzystanie funkcji aplikacji pozwala na wygodne rezerwowanie usług i samodzielne planowanie zabiegów czy atrakcji

Bezpośrednia komunikacja  z Gośćmi
Bezpośrednia komunikacja
z Gośćmi

Bycie w bliskim kontakcie umożliwiają funkcje takie jak czat z recepcją, ankiety i wysyłka personalizowanych ofert

Wypróbuj aplikację

Podążaj za trendami by dać Gościom niezależność i kreować jeszcze lepsze wrażenia z pobytu! Sprawdź możliwości aplikacji PremiumStay i już teraz uatrakcyjnij pobyt w Twoim obiekcie.

System rezerwacji online bez prowizji

Betasi booking engine

Powszechnie wiadomo, że strona internetowa to współcześnie najważniejsze narzędzie budowania wizerunku hotelu i prezentacji oferty obiektu. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważnym elementem serwisu www hotelu jest tzw. booking engine umożliwiający Gościom dokonywanie bezpośrednich rezerwacji w prosty i intuicyjny sposób.

Nasz system rezerwacji pobytów i usług za pośrednictwem strony internetowej nie tylko umożliwia bookowanie pobytów z możliwością wyboru standardu pokoju czy pakietu w zaledwie 3 krokach – ale również pozwala na zarządzanie rezerwacją.

Połączenie rezerwacji pobytu z możliwością jego rozszerzenia o usługi oferowane przez wiele departamentów hotelu sprawia, że są one bardziej dostępne dla gości. Dokonywana za pośrednictwem aplikacji zdalna rezerwacja usług, typu zabiegi SPA czy bilety na basen uwzględnia bieżącą dostępność terminów i daje możliwość kontroli wykorzystania zasobów obiektu.

Wygoda i brak kolejek

Szybki check-in online

Konieczność stania w kolejkach przy recepcji to chyba jedno z najbardziej frustrujących doświadczeń hotelowych - zwłaszcza, że dla Gości czas przeznaczony na relaks i wypoczynek liczy się podwójnie.  W trosce o wysoką jakość obsługi szczególnie warto więc zadbać o to by nie trzeba było niepotrzebnie tracić go na rzeczy, które można załatwić prosto i szybko! Zdalny check-in z możliwością opłacenia pobytu w aplikacji znacznie skraca oczekiwania na recepcji oraz sprawia, że check-out staje się zbędną czynnością. Z aplikacją PremiumStay każdy weekend będzie długi dla gości Twojego hotelu!

Funkcje aplikacji stanowią także wsparcie dla personelu obiektu, który nie musi już ręcznie obsługiwać każdego zapytania gości i może skupić się na zwiększaniu sprzedaży. Wszystkie akcje podejmowane przez Gości przy użyciu aplikacji są synchronizowane z systemem hotelowym, więc nie musisz martwić się, że zostaną przeoczone - zamówienia i rezerwacje widoczne będą od razu w odpowiednich departamentach i raportach.

Szybki check-in online
Najważniejsze wiadomości powitalne

Informator hotelowy online

Informator hotelowy online

Informator hotelowy to narzędzie, które zawiera przydatne informacje o hotelu, jego ofercie i atrakcjach. Wykorzystanie informatora w działaniach marketingowych hotelu jest wciąż istotne, ponieważ pozwala na efektywne przekazywanie gościom istotnych danych o obiekcie.

Informator w formie online, wyświetlany w aplikacji czy po zeskanowaniu kodu QR, gwarantuje szybki dostęp gości do informacji. Aktualność treści oraz możliwość prezentacji zdjęć i wideo przyciąga uwagę i buduje zaufanie klientów. Dzięki temu narzędziu, hotele mogą skutecznie prezentować zalety obiektu i oferować dodatkowe usługi, co przekłada się na wzrost zysków.

Tworzenie i wysyłka personalizowanych ofert

Aktywna komunikacja z Gośćmi

Z perspektywy marketingu najbardziej wartościowi klienci to ci, którzy już raz skorzystali z usług i oferty obiektu. Zadowoleni z pobytu Goście są najlepszymi ambasadorami hotelu. Jednocześnie są też grupą, która ma największy potencjał, by ponownie zdecydować się na pobyt i dokonanie rezerwacji, dlatego tak ważne jest, by podtrzymywać stałą komunikację z nimi i prezentować im aktualne oferty.

Za pomocą innowacyjnego systemu tworzenia ofert i zaawansowanego filtrowania ich odbiorców możesz wykorzystać cały potencjał danych zgromadzonych w systemie PremiumHotel. Rozwiązanie umożliwia przygotowanie dedykowanych ofert dla konkretnych grup Klientów, podnosząc skuteczność konwersji i przekładając się na liczbę rezerwacji dokonanych z przesłanej oferty.

Aktywna komunikacja z gośćmi
Przyjazny edytor
Przyjazny edytor

umożliwiający tworzenie atrakcyjnych ofert i komunikatów

Oferty wariantowe
Oferty wariantowe

spersonalizowane propozycje w dowolnej liczbie opcji

Dedykowani odbiorcy
Dedykowani odbiorcy

wiadomości e-mail, sms oraz powiadomienia w aplikacji

Udanego pobytu z Betasi PremiumStay!

Sprawdź, ile możesz zyskać dzięki wykorzystaniu aplikacji dla Gości w działaniach sprzedażowo-marketingowych realizowanych w Twoim obiekcie. Wykorzystaj nowoczesne narzędzia, które umożliwiają wznoszenie gościnności na jeszcze wyższy poziom. Aplikacja PremiumStay to między innymi:

Dodatkowa sprzedaż: cross-selling i up-selling
Dodatkowa sprzedaż: cross-selling i up-selling

Zautomatyzowana komunikacja z Gośćmi prowadzona jest już przed ich przybyciem do obiektu, dając tym samym możliwość promowania płatnych dodatków i zwiększając szansę na wykupienie dodatkowych usług. Aktywne działania sprzedażowe to szansa na dodatkowe przychody dla hotelu.

Redukcja kolejek i odciążenie personelu recepcji
Redukcja kolejek i odciążenie personelu recepcji

Eliminacja długiego czasu oczekiwania gości w recepcji, zwłaszcza w godzinach szczytu, pozytywnie wpływa na doświadczenie Gości i ich zadowolenie z pobytu. Zmniejszenie obciążenia pracowników recepcji w szczytowych momentach dnia, przekłada się na ich wydajność i satysfakcję.

Wyższy poziom  relacji z Gośćmi
Wyższy poziom
relacji z Gośćmi

Automatyzacja procesu meldunku online ogranicza do minimum czas spędzany na recepcji i pozwala recepcjonistom skupić się na bardziej wartościowych zadaniach, podnoszących satysfakcję gości.

Promocja marki hotelu
Promocja marki hotelu

Podjęcie interakcji pomiędzy Gościem a hotelem już na etapie rezerwacji pobytu czy meldunku przez stronę internetową lub aplikację, stwarza szansę na zaprezentowanie marki hotelu i sprzedaż dodatkowych usług.

Wygoda gościa
Wygoda Gościa

Możliwość zameldowania online, w dowolnym czasie i na każdym urządzeniu, zwiększa komfort pobytu gości dając im niezależność i pozwalając na ograniczenie kontaktu z obsługą, jeśli sobie tego życzą.

Porozmawiajmy
o Twoim obiekcie

Podążaj za trendami by kreować jeszcze lepsze wrażenia Gości! Wyślij formularz, a nasz konsultant skontaktuje się, by umówić się na rozmowę.

Preferencje plików cookie
Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies klikając przycisk Ustawienia. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.
Preferencje plików cookie
Wykorzystanie plików cookie

Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.

Więcej informacji

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie prosimy o kontakt.