wróć do listy
Aktualności

Rozwój innowacji w hotelarstwie podczas kryzysu

Data dodania:
5 minut

Sebastian Olesiak

Specjalista ds. marketingu

Niewątpliwie branża turystyczna i hotelarska w dotkliwym stopniu ucierpiała przez epidemię COVID-19. Poszczególne kraje nadal aktywnie zmagają się z wirusem, ale społeczeństwa i branże starają się odbudować i wyjść z kryzysu.

Proces naprawy branży stanie się skomplikowanym i długotrwałym procesem, który wymusi nacisk na nowe innowacje w hotelarstwie.

Przez całe dziesięciolecia, do gości zwracano się w sposób bezpośredni. Obecnie kontakt z klientem realizowany jest za pośrednictwem technologii. Oczywiście interakcje ludzkie nadal mają nieocenioną wartość, ale wraz z rozwojem Internetu, smartfonów i szybkiego tempa życia, ludzie nie są skłonni czekać zbyt długo na pożądane rezultaty. Nowe, innowacyjne myślenie powinno być skoncentrowane na doświadczeniach klientów. Należy skoncentrować się na całym procesie obsługi gościa, od momentu, gdy ten zaczyna myśleć o podróży. Optymalizacja procesu powinna skupić się na wartości gościa, co wymaga podejścia opartego na prezentacji pełnej i spersonalizowanej oferty.

Trendy w rozwoju innowacji w hotelarstwie

Mając na uwadze powyższe, będziemy nadal obserwować trend w rozwoju innowacji w hotelarstwie – komunikacji, integracji i wymianie danych. Staną się one niezbędne do zapewnienia płynnej i bezproblemowej obsługi klienta. Czeka nas rozwój platform, które zapewniają łatwe i efektywne sposoby przetwarzania danych, zapewnią wgląd w potrzeby i zachowania gości. Dzięki temu pozwolą hotelom obsługiwać klientów w sposób wydajny i bardziej opłacalny niż było to możliwe w przeszłości.

Współczesne systemy do zarządzania działalnością hotelu gromadzą olbrzymie ilości informacji o klientach. Począwszy od dokonania rezerwacji, poprzez pobyt w hotelu jak i po opuszczeniu obiektu, powinniśmy mieć możliwość kontaktu z gościem. Nowoczesne technologie dają nam taką perspektywę na wielu płaszczyznach. Interaktywna telewizja hotelowa służy do wymiany informacji oraz komunikacji między gościem hotelu a personelem. Systemy rezerwacyjne pozwalają na przedstawienie pełnej oferty hotelu i indywidualne dostosowanie jej do potrzeb klienta. Oczywistym wydaje się również, że rozwiązania mobilne są niekwestionowaną koniecznością w przyszłości. Nie chodzi tu o unikanie bezpośredniego kontaktu, ale o stałą komunikację z gośćmi w czasie rzeczywistym w trakcie pobytu w hotelu i po wymeldowaniu.

Nasze innowacje dla hotelarstwa

Wszyscy jesteśmy zgodni co do tego, że ludzie będą chcieli jak najszybciej ponownie wyjechać na wakacje i w podróż służbową. Dlatego potrzebujemy technologii, która ułatwi nam spełnienie wielu oczekiwań, do których goście są przyzwyczajeni podczas korzystania z innych usług, takich jak zamawianie usług transportu, jedzenia na wynos czy robienia zakupów. W Betasi stale rozwijamy nasze oprogramowanie i wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom gości. Nasz stały zespół programistów od lat wsłuchuje się w potrzeby branży i z każdą nową wersją systemu wprowadza pożądane rozwiązania. Rozszerzamy jego możliwości o nowe moduły i platformy. Planujemy nowe narzędzia, które ułatwiają kontakt z gośćmi i pozwolą lepiej dopasować ofertę pod ich preferencje.

Spodobał Ci się ten artykuł?
Autor wpisu
Sebastian Olesiak

Specjalista ds. marketingu

Dodaj komentarz
Przesuń w prawo aby wysłać
Preferencje plików cookie
Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies klikając przycisk Ustawienia. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.
Preferencje plików cookie
Wykorzystanie plików cookie

Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.

Więcej informacji

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie prosimy o kontakt.