Co to jest system HMS?

Hotel Management Suite to więcej niż tradycyjny PMS, to kompleksowy system zarządzania całym hotelem i obsługą Gości na każdym etapie pobytu w hotelu. Zintegrowane oprogramowanie hotelowe tworzące zestaw zsynchronizowanych narzędzi i aplikacji, które współpracują, aby zapewnić najlepsze rozwiązania do zarządzania wszystkimi operacjami hotelu w jednej platformie.

  • Spójny system dla całego hotelu
  • Kompletna baza danych  
  • Zaawansowane raportowanie
  • Modułowa budowa i funkcje
wróć do listy
Aktualności

Betasi oficjalnym partnerem konkursu Perfect SPA Awards 2024

Data dodania:
1 min.

Anna Pasiut

Marketing Manager

Z dumą ogłaszamy nasze oficjalne partnerstwo z Perfect SPA Awards 2024, prestiżowym wydarzeniem organizowanym przez portal Spaeden.pl - największy portal branżowy poświęcony sektorowi SPA&Wellness.

 

Perfect SPA Awards

Plebiscyt to wydarzenie, które co roku wyróżnia hotele i ośrodki SPA, stawiające na najwyższe standardy usług i dbające o niezrównane doświadczenia swoich gości. Organizowane przez Spaeden.pl, portal uznawany za wiodące źródło informacji i inspiracji dla branży SPA&Wellness, konkurs cieszy się niezmienną renomą i uznaniem wśród profesjonalistów z tego sektora.

Partnerstwo wydarzenia jest wyrazem naszego zaangażowania w promowanie doskonałości i innowacji w branży hotelarskiej oraz świadczy o idealnym dopasowaniu naszych rozwiązań technologicznych do specyfiki i potrzeb obiektów SPA&Wellness biorących udział w konkursie. Jesteśmy niezwykle dumni, że w latach ubiegłych, nasi klienci - obiekty wykorzystujące oprogramowanie Betasi w zarządzaniu - wielokrotnie byli laureatami Perfect SPA Awards.

Zaangażowani w promocję najlepszych obiektów SPA&Wellness w Polsce motywuje nas do dalszej pracy i inwestycji w rozwój naszych technologii, aby wspierać naszych klientów w osiąganiu jeszcze lepszych wyników i zadowolenia ich gości. To dla nas także wyjątkowa okazja do podkreślenia, jak technologia może przyczyniać się do rozwoju branży i zwiększać jej konkurencyjność na rynku.  Nowoczesne systemy hotelowe nie tylko ułatwiają kompleksowe zarządzanie hotelem SPA, ale również m.in. dzięki mobilnym technologiom wspierają w podnoszeniu standardów gościnności i doświadczeń oferowanych gościom. 

Kategorie konkursowe

Konkurs nazywany jest także Polskimi Oskarami SPA & Wellness, a w tym roku odbywa się już 14. jego edycja, podczas której w głosowaniu internetowym wybierane są najlepsze obiekty hotelowe SPA w kategoriach:

  • Perfect Aparthotel with SPA - Najlepszy Aparthotel ze SPA
  • Perfect Holistic SPA Hotel - Najlepszy holistyczy Hotel SPA
  • Perfect Historic SPA Hotel - Najlepszy Historyczny hotel SPA (w zamkach, pałacach i dworkach)
  • Perfect Family SPA Hotel - Najlepszy Hotel SPA dla rodzin
  • Perfect SPA & Sport Hotel - Najlepszy SPA & Sport Hotel
  • Perfect Wellness Hotel - Najlepszy Hotel Wellness
  • Perfect Medical SPA - Najlepsze Medical SPA
  • Perfect Health SPA Hotel - Najlepszy Uzdrowiskowy Hotel SPA
  • Perfect City SPA Hotel - Najlepsze Miejskie SPA (w hotelu)
  • Perfect Business SPA Hotel - Najlepszy Hotel SPA dla Biznesu
  • Perfect Boutique SPA Hotel - Najlepszy Butikowy Hotel SPA
  • Perfect Romantic SPA Hotel - Najlepszy Romantyczny Hotel SPA
  • Perfect New SPA Hotel - Najlepszy Nowy Hotel SPA
  • Perfect Resort SPA - Najlepszy Resort SPA
  • Perfect Aquapark & SPA Hotel - Najlepszy SPA & Aquapark Hotel

Laureaci Perfect SPA Awards 2024

Pełna lista nagrodzonych obiektów nagrodzonych głosami Gości oraz kapituły konkursowej dostępna jest na stronie organizatora

Serdecznie gratulujemy wszystkim laureatom, a szczególnie obiektom z którymi mamy ogromną przyjemność współpracować: Elements Hotel & Spa w Świeradowie Zdroju, Crystal Mountain w Wiśle, Bristol ART & Medical SPA w Busku-Zdroju, Hotel Bania **** Thermal & Ski w Białce Tatrzańskiej, Odyssey Club Hotel Wellness & SPA w Dąbrowie k. Kielc, Lake Hill Mazury Resort & SPA w Ostródzie. Wielkie brawa dla Was!

 

 Betasi partnerem PerfectSPA Awards 2024


 

Nowoczesny
Manager Hotelu

Zapisz się na newsletter 

Subskrybuj newsletter i rozwijaj wiedzę. Branżowe trendy, porady i inspiracje - bez spamu, raz w miesiącu w Twojej skrzynce pocztowej. 

Przesuń aby zapisać
newsletter - nowoczesny Manager Hotelu
Spodobał Ci się ten artykuł?
Autor wpisu
Anna Pasiut

Marketing Manager

Doświadczona managerka marketingu, specjalizująca się w budowaniu strategii działań digitalowych i komunikacyjnych oraz tworzeniu treści. Zaangażowana w rozwój systemów hotelowych i poszukiwanie nowych możliwości wspierania hotelarzy w trosce o wyjątkowe relacje z Gośćmi.  Współpracując z ekspertami pokazuje możliwości wykorzystania nowych technologii w hotelarstwie między innymi do budowaniu skutecznej komunikacji i realizowania działań marketingowych pomagających w podnoszeniu wyników.

Dodaj komentarz
Przesuń w prawo aby wysłać
Preferencje plików cookie
Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies klikając przycisk Ustawienia. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.
Preferencje plików cookie
Wykorzystanie plików cookie

Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.

Więcej informacji

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie prosimy o kontakt.